Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyggetråd - weekend.
  • #8   21. jul 2017 Jeg skal arbejde. Begge dage og hele næste uge....
    fyi, så er det 20% i alle maxi zoo på søndag. Og var der nogen der vil hilse, så kom til Herlev og sig Hej.

• #10   21. jul 2017 Jeg passer hund indtil i morgen tidlig og har besøg af kæresten denne weekend smiley
    I morgen tager vi en tur i Randers Regnskov ??

• #12   21. jul 2017 Indica-det mp næsten være i Århus....

• #14   21. jul 2017 Skal slet ikke noget smiley

• #15   21. jul 2017 I dag er brugt på Vorbasse marked. I morgen skal jeg en tur i Avifauna og købe lækre ting til hunden smiley Søndag er der ingen planer endnu.

• #18   21. jul 2017 Jeg skal sige på gensyn til 4 af Calas hvalpe, to i morgen og to på søndag, den første er rejst i eftermiddags.

Så en weekend med lidt vemod, men også en masse glæde, de små vildbasser er længe ventede i deres nye hjem smiley

Den lille knægt på billedet her, rejser på søndag.

profilbillede
  • #21   21. jul 2017 Jeg har pakket, ryddet lidt op og gjort en lille bitte smule rent idag. Og i morgen tidlig går turen med mand og Lotus til Bornholm. Vi har nemlig FERIE nu smiley

• #24   21. jul 2017 I morgen skal jeg i skoven med Ellie, også skal jeg ud og spise med mine forældre og nogle af deres venner smiley

Søndag skal vi starte på hovedrengøringen smiley

• #27   21. jul 2017 Jeg skal det sammen som alle de andre dage - ingenting. smiley

Næsten alle mine dage går med ingenting. smiley

• #28   21. jul 2017 I morgen arbejde og grave hul i haven og se Tour de france.
    Søndag til Århus og hygge og kigge måske ny bil.. Og børste hunde smiley
    Og ellers tar jeg hundene mandag..

• #29   21. jul 2017 Jeg er på job for anden gang i dag. Sådan er det når vi er lavt bemandet grundet ferie.
    I morgen skal bruges på mine hundepiger og god mad derhjemme.
    Søndag skal jeg arbejde i 3 timer om aftenen.
    Jeg har først ferie om 3 uger smiley

• #30   21. jul 2017 God ferie Mette smiley

• #31   21. jul 2017 der bliver ikke meget weekend hygge her.
    med kæresten som er opereret og ikke må løfte noget, eller gå for meget. står jeg med alt husligt og hundene selv.
    så der er rigeligt at se til.

• #34   22. jul 2017 Vi er på vej til Lalandia, hvor vi skal være til mandag. Det er en lille miniferie, inden vi smutter til Budapest i august. Det er første gang at Atlas skal passe i mere end et par timer, så jeg er også en lille bitte smule bekymret smiley

• #35   22. jul 2017 Jeg var på arbejde i går, og det skal jeg også igen i morgen smiley
    I dag skal jeg slappe af, se serier, nusse Iroh og vaske hans pude, som han tissede på i går smiley

Amalie: God tur til Budapest til den tid! Det er en virkelig flot by! smiley (Og også god tur til Lalandia :-P)

• #36   22. jul 2017 Vi har knoklet igennem for at gøre klar til den årlige fødselsdag i kolonøjseren. Den holder vi så i dag. Eneste nye er, at min bedre halvdels forældre har ytrer ønske om at møde mine også, så nu er hans forældre inviteret med, så jeg er kun en lille smule... Ængstelig... De er meget forskellige smiley så det bliver.. Spændende....

Vi disker op med god mad, og så bruger vi altid nogle timer på leg og spil på det grønne areal, så det kan forhåbentlig ryste dem lidt sammen smiley

Søndag står den forhåbentlig på afslapning, inden en 7 dages arbejdsuge venter

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.053
    #37   22. jul 2017 Basso fylder 1 år i dag, og det skal vi selvfølgelig fejre med gaver, guf og en dejlig skovtur smiley smiley

Resten af weekenden kommer nok til at gå med afslapning, hygge og en smule havearbejde smiley

profilbillede
  • #38   22. jul 2017 Minion

han er blevet opereret for et meget slemt lyskebrok.

• #40   22. jul 2017 Astrid: Tak smiley jeg var der, da jeg var 17, men der gik jeg lidt mere op i at kigge på fyre end på byen smiley

• #41   22. jul 2017 Min 3 ugers ferie startede i går smiley vi har heldigvis ikke de store planer, og skal bare lave det vi har lyst til. Er du vimmer det bliver dejligt! smiley
    Vi skal dog have gjort hovedrent på et tidspunkt..

• Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2008

Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 435
    #42   22. jul 2017 På camping med familen.

• #43   22. jul 2017 Jeg har (grundet mit galloperende Florence Nightingale-syndrom) taget en mormis og tre killinger til mig, som skal videreformidles, efter de egentlig skulle have været aflivet - Formiddagen er gået med at fundraise lidt foder mm. hos div. dyrehandlere, da jeg desværre ikke er lavet af penge...
    Resten af weekenden skal gå sammen med hundene og hesten - Vi skal bare hygge smiley

• #44   22. jul 2017 Jeg er på vej til Ribe, hvor jeg skal være til lørdag eller søndag i næste uge smiley
    Jeg skal tilbage til produktionsskolen på mandag 8 dage, så den sidste del af ferien her, skal bare nydes med kæresten smiley
    Skal møde hans mor og hende kæreste i dag, og så tager de af sted i morgen, og vi har deres hus (og hund) for os selv smiley

Glæder mig!

• #45   22. jul 2017 Jeg har været et smut hos min mor, det er så skønt at bo i sammy by nyder det virkelig. Og selvom folk på de socialemedier får det til at lyde farligt og vildt, så kom jeg sørme både frem og tilbage, uden at blive overfaldet, ramt af en kugle eller noget som helst smiley

I morgen skal jeg bare slappe af, hygge med mand og hunde, og så skal jeg pakke. Jeg tager på miniferie til Malmø mandag-onsdag med en veninde smiley

• #46   22. jul 2017 Har været en tur på kirkegården og sætte en grøftekantsbuket til min mormor og morfar sammen med min mor smiley

Vi nåede også lige forbi det faste svampested...der var en del kantareller smiley

Bagefter til fødselsdag hos kærestens nevø og så en tur på running sushi smiley

I morgen skal jeg i skoven igen med mig mor og svigerryknen smiley Forhåbentlig kommer der lidt kantareller og Karl Johanner med hjem smiley

Og så skal jeg ellers bare holde ud 4 uger endnu, før end det er ferietid for mit vedkommende smiley

Billedet er fra i dag smiley

profilbillede
Kommentér på:
Hyggetråd - weekend.

Annonce