{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
26.422 visninger | Oprettet:

pludselig meget ondt i hovedbund {{forumTopicSubject}}


Jeg mærkede pludselig idag, da jeg lige ville rette på håret, at det gjorde lidt ondt..
Jeg mærker efter..I ved helt oppe i toppen af hovedet og så lidt tilbage så man lige ligger mellem toppen og baghovedet...svært at forklare hehe
Men lige der... av for s*tan da osse !! Det føles virkelig som om jeg har knaldet hovedet ned i gulvet og fået en kæmpe bule..men der er ingen bule..og intet at se, fik lige kæresten til at tjekke..

Jeg skulle lige vaske hår og bare det at vende hovedet ned og alt håret jo falder ned den retning gjorde bare ondt..
Så slog det mig lige et for et par dage siden(kan ik huske det præcis om det var igår eller forgårs) at det pludselig kløede præcis det sted, og jeg undrede mig over det, for det kom pludseligt, kløede en del, og gik hurtigt over, og så gør det pludselig så ondt...
Hvad kan det være??

Kæresten snakker om noget overfølsomhed eller kulde?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pludselig meget ondt i hovedbund
  • #1   12. okt 2012 Har du langt tykt og tungt hår så kan det hvis det ikke sidder rigtigt i eks en hestehale en hel dag eller nat, gøre nas når man løsner det, det føles som hele hundebunden er et stort blåt mærke, Kan det være årsagen ?

  • #2   12. okt 2012 har halvlangt år..ca midt på ryggen, men det er ikke tykt eller tungt, og har altid mit har løst om natten og lavtsiddende hestehale hele dagen.. så det er ikke det..

  • #3   12. okt 2012 The : har kigget på de links, men mange af tingene passer ikke her, her er ingen rødme, ingen tørhed, ingen skæl eller lign. Har ikke hovedpine..

    Dog har jeg for nylig opdaget at jeg bider meget hårdt sammen, når jeg hviler/sover..nogle gange så jeg for ondt i kæbe/tænder, men det går over så snart jeg mærker at jeg bider sammen, og så slapper af..


  • #4   20. sep 2013 jeg giver jordnødden og jeg ret jeg har også oplevet det du skriver når jeg kommer til at sætte min normale hestehale for højt (det kan dreje sig om få cm) men mit hår er også langt og tungt, men det gør virkelig meget ondt.

Kommentér på:
pludselig meget ondt i hovedbund

Annonce