{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kontanthjælp
  • #1   5. okt 2012 Hvad du vil få udbetalt efter skat er jo umuligt at sige noget om eftersom det er helt afhængigt af din skatteprocent og dine fradrag.

Ikke-forsørgere, voksne får ca. 10300 før skat og forsørgere voksne får ca. 13700.

• #2   5. okt 2012 Jeg er over 25 år og ikke forsørger.

• #3   5. okt 2012 Det er ikke med god vilje at jeg vil på kontanthjælp, men jeg har desværre måtte erkende, at jeg ikke kan håndtere de videregående uddannelser. Jeg bliver ved med at gå ned med stress når jeg er på dem, så nu har jeg en gang for alle meldt mig ud, og så vil jeg til at søge noget arbejde. Jeg har desværre ikke haft råd til en a-kasse, så sidste udvej er kontanthjælp indtil arbejdet er fundet.

• #4   5. okt 2012 Becky S: Det er rigtigt smiley Jeg håber på at finde et arbejde hurtigt. Jeg har læst i en del år nu, og har fået oparbejdet mig en del Su gæld også hvilket jeg heller ikke længere kan overskue, så nu er det nok. Man kan altid tage nogle kurser ved siden af arbejdet - og der er faktisk en del jobs derude at søge kan jeg se smiley

• #5   5. okt 2012 er der ikke mulighed for vejlidning af en sagsbehandler fra kommune/borgrservice?
    da du ikke er med i en a kasse skulle du overveje det som det første i jobbet held og lykke med søgningen.

• #6   5. okt 2012 Familien rødtop S: Jeg skal snakke med dem på mandag når jeg afleverer ansøgningen. Men når jeg finder et fuldtidsarbejde, så vil jeg helt klart tilmelde mig en a-kasse. Der har desværre ikke været råd til det på en SU smiley

Kommentér på:
Kontanthjælp

Annonce