{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.417 visninger | Oprettet:

Forslag til placering af tattoo {{forumTopicSubject}}

Jeg har i nogle måneder gerne ville have lavet en mindetattoo til ære for Hazel - det bliver en stregtegning af hendes hoved og så evt med hendes stamtavlenavn nedenunder/rundt om..

Problemet er at jeg ikke kan finde ud af hvor jeg vil have den... Har overvejet at få den i nakken eller på foden.. c

Så kom gerne med nogle ideer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forslag til placering af tattoo
  • #1   25. sep 2012 Jeg vil sige: få den et sted, som du kan dække. Det er rart selv at kunne bestemme, hvad man vil vise frem og hvornår.

• #2   25. sep 2012 Har min mindetattoo om Bold på armen.

• #3   25. sep 2012 Hmm ribbene? Det er tæt på hjertet smiley Syntes forresten at det er en smuk tanke smiley

• #4   25. sep 2012 Hvis den betyder noget for dig, skal den vel ikke gemmes væk ? Alt efter hvor stor den skal være, så kunne nakken da være et godt bud smiley

• #5   25. sep 2012 har selv to tatoo'er.. den ene er ikk så stor, den sidder på mit bryst (minde for nogle der stod nært), så har jeg en der er ca 17x17cm.. den har jeg siddene på ryggen mellem skulderbladerne.. begge to kan skjules og vises alt efter eget ønske.. hviket er en klar fordel.. selvom det blir mere og mere normalt at have tatoo, så må de stadig ikke være synlige på mange arbejdspladser..

• #6   25. sep 2012 Om ikke andet, så er det rart ikke altid at skulle snakke om sin tatovering. Jeg har en latin tekst på indersiden af anklen, og hver gang jeg har kjole på, så skal jeg oversætte og forklare- og den er faktisk ret personlig.

• #7   25. sep 2012 *Madam Mim*

Ha ha "drager sydover" smiley Så kan jeg godt se, at når jeg engang havner på de gamles hjem, så får personalet sig et godt grin smiley

• #8   25. sep 2012 Jeg er helt med på at nogle arbejdspladser stadig ikke synes om synlige tattoo's - er egentlig selv hammer konservativ på dette punkt smiley Så det skal klart være et sted hvor det er muligt at skjule den!

Nadia A - det kunne faktisk meget vel være smiley Så ka man tilføje nogle blomster, sommerfugle eller andet for at binde det sammen..

• #9   25. sep 2012 *Madam Mim*

*LOOOL* Ja de marcher lige i grotten smiley - Men er nu alligevel glad for dem smiley

aaii sorry TS - ikke relevant.

• #10   25. sep 2012 Michelle: så ville jeg nok tage foden- eller ryggen (jeg kan godt lide lige under bh'en fx)

• #11   25. sep 2012 Hvis den ikke skal være så stor, så synes jeg foden er et godt bud. jeg har en tattoo på foden, den kan gemmes væk og den kan vises smiley og man ser den tit selv, hvilket er vigtigt for mig smiley
    - Jeg vil dog sige, at jeg gerne vil fortælle om min tattovering, men jeg fortæller ikke hvorfor jeg har den, sådan helt i detaljer, bare sådan mere, overfladisk, da min tattoo også er meget personlig, så der ville jeg nok give Julie P ret smiley

• #13   25. sep 2012 Hanne T - ingen grund til at undskylde.. Det er det herlige ved hg; nogle tråde får deres eget liv smiley

Hold kæft jeg synes det er svært at finde den helt rigtige placering... Nok derfor jeg stadig ingen tatoveringer har - tænker for meget smiley

• #14   25. sep 2012 *Michélle - med mini bull & malinois *

Alle dem jeg har kan jeg lide og er stolt over dem - kan folk ikke lide dem - ikke mit problem. Jeg arbejder med ældre mennesker, og ser rigtig mange pårørende, og faktisk vil de rigtig gerne se dem. Aldrig har jeg oplevet en negativ kommentar til mine ... smiley

Det har måske også lidt med måden man bærer dem på, om man forsøger at gemme ell er stolt af dem - og selvfølgelig hvad de symboliser ... dødningehoveder osv trækker nok over i negativ tone.

Jeg fornemmer ihvertfald ikke dumme, kedelige og nedladende kommentar omkring mine. smiley

• Bod Man F
    Bod Man F Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #16   21. okt 2012
      Hej alle,

Er du i en slags finansielle vanskeligheder og har brug for hjælp? Har du brug for et lån til at betale dine regninger, et lån til at købe et hus eller en bil? dine problemer er løst, kan vi tilbyde personlige lån, business lån, og enhver anden form for lån alt hvad du skal gøre er at kontakte os og få dit lån inden for 48 timer kontakte os via e-mail på: bodmanfinance1994@gmail.com

• Bod Man F
    Bod Man F Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #17   21. okt 2012
      Hej alle,

Er du i en slags finansielle vanskeligheder og har brug for hjælp? Har du brug for et lån til at betale dine regninger, et lån til at købe et hus eller en bil? dine problemer er løst, kan vi tilbyde personlige lån, business lån, og enhver anden form for lån alt hvad du skal gøre er at kontakte os og få dit lån inden for 48 timer kontakte os via e-mail på: bodmanfinance1994@gmail.com

profilbillede
Kommentér på:
Forslag til placering af tattoo

Annonce