{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.311 visninger | Oprettet:

Er der nogen Tour De France Eksperter herinde? {{forumTopicSubject}}

Min kæreste er med i en konkurrence om tour de france....
Og han aner ikke noget om det. Det er rent held at han ligger godt nu....

Men spørgsmålene i morgen er nået greje... nogen der har forslag til nogle svar?:
Er godt klar over at jeg nu nok får 30 forskellige forslag fra jer forskellige. hehe

Hvem vinder dagens etape?

Hvilke ryttere er i top 3 i klassementet, efter enkeltstarten (korrekt rækkefølge)?

Hvilken placering får Contador på enkeltstarten?

Hvem kører den bedste enkeltstart blandt top 5 rytterne i ungdomskonkurrencen (Pierre Rolland, Rein Taaramae, Jerome Coppel, Arnold Jeannesson, Rob Ruijgh)?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der nogen Tour De France Eksperter herinde?
  • #1   22. jul 2011 Hvem vinder dagens etape? - Evans

Hvilke ryttere er i top 3 i klassementet, efter enkeltstarten (korrekt rækkefølge)? 1. Evans. 2. Andy 3. Frank

Hvilken placering får Contador på enkeltstarten? nr 5

Hvem kører den bedste enkeltstart blandt top 5 rytterne i ungdomskonkurrencen (Pierre Rolland, Rein Taaramae, Jerome Coppel, Arnold Jeannesson, Rob Ruijgh)? Pierre Rolland

• #2   23. jul 2011 Hanne: Tror bare de har formuleret sig lidt forkert... Tror ikke på man skal svare på noget som er afgjort, så mener det er EFTER etapen smiley

• #3   23. jul 2011 Contador er en bedre enkeltstartrytter end både Andy og Cadel Evans.

Jeg kan ikke sætte placeringstal på, men jeg gætter på at Contador, Evans og Andy i denne rækkefølge, men ikke som nr. 1,2 og 3. Dertil er der for mange andre der kører gode enkeltstarter.

Det er dagen efter en af de hårdeste alpeetaper, så det handler om at kunne restituere sig til enkeltstarten i dag. Så alt kan ske.

Jeg håber at slut resultatet bliver, Evans 1'er, og så de 2 Schlecker efter. Der er for stort spring ned til de der ligger 4 og derefter. Så Contador må se i øjnene at det ikke var hans Tour.

Jeg har bare så svært ved Schleck'erne og teamet omkring dem. De er i mine øjne yderst arrogante og nogle "pivskider", så når det ikke går deres vej, så er det andres skyld. Jeg har ikke hørt Evans eller Contador begræde og give andre folk skylden for at det ikke gik dem godt nok.

• #4   23. jul 2011 Jeg tror ikke vinderen skal findes blandt klassementsfolket...

Både Evans, Schleks og Contador har brugt mange kræfter og vi skal huske at der er andre stærke enkeltstartsryttere med bl.a. Fabian og Tony... Jeg tror at de to har noget at skulle bevise...

Og så lige en sidste ting... meget kan gå galt på en enkeltstart.

Det kan være at rytteren har svært ved at blive på cyklen som kyllingen http://www.youtube.com/watch?v=EzeknUUhRoE

eller man få tekniske problemer som ørnen http://www.youtube.com/watch?v=DFzteK_y1b4

Jeg vil i hvert fald være klar klokken 10

• #5   23. jul 2011 mit drømme senarie

1 evens
    2 alberto
    3 andy
    men det kommer ikke til at ske nok desvære smiley

jeg tror
    1 evens
    2 andy
    3 contador

contador blir på dagens etappe nummer 3

tror på Pierre Rolland i ungdoms trøjen

• #6   23. jul 2011 Pt. så har Andy problemer. Jeg tror på Evans, som slider sig ind på Andy og slår ham.

Contador kører en god enkeltstart, men er ikke sikker på om han vinder den. Men han gør sit bedste.

• #7   23. jul 2011 Jeps... Fik da ret i hvem der ville vinde i dag smiley

• #8   23. jul 2011 Camilse, så lige at undskyldningen for Fabians "dårlige" enkeltstart var den famøse tur ned fra bjerget til startstedet for dagens etape. Men han var jo ikke den eneste der havde disse uheldige betingelser. Men klage sig det kan man altid når det går skidt.

Super kørt Cadel, du har fortjent at vinde Touren. Den der har viljen har også evnen til sejr. Hvis ikke, så må man forbedre sig.

Kommentér på:
Er der nogen Tour De France Eksperter herinde?

Annonce