Tatovering - beslutning er taget :) {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg har længe gået og overvejet om jeg skal have lavet en tatovering.. Og nu har jeg tænkt så længe, at jeg er kommet frem til at det vil jeg
Nu kommer det næste "problem" så. Jeg skal have besluttet mig både for motiv og placering.
Motiv:
Jeg kunne godt tænke mig enten et citat/ordsprog af en art som betyder noget i retning af "lev mens du gør det/husk at leve livet/tag tingene som de kommer"
ELLER
3-4 sommerfugle eller blomster kædet sammen på en eller anden måde.
Hvis nogen har forslag eller billeder tager jeg gerne imod
Placering:
Jeg har overvejet enten ca. 5-10 cm. over anklen og så ned over anklen så den slutter på foden eller på skulderen og så et lille stykke ned over ryggen. Den skal ikke være specielt stor, så ved ikke hvad der kan lade sig gøre.
Håber i kan hjælpe med lidt gode råd, forslag og meninger
Og så lige til sidst, skal jo have en til at lave den, så hvis i kender en super god tatovør i midtjylland/østjylland ville det være dejligt
maj 2010
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 52 Svar: 691
Bare husk - hvis den ikke skal være ret stor så er bogstaver måske ikke vejen frem da det bliver for "Gnidret"..
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 37
Men Frank Dickmann fra Herning er dygtig.
www.dickmann-tattoo.dk
maj 2010
Masser af hits på google..
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 37
- Dér finder du helt sikkert noget!
maj 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 2.241
Vil lige kigge jeres links
mar 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 248
Man skal vide lige nøjagtigt hvad, man kan leve med resten af livet.
Min første tatovering havde jeg set motivet, og da jeg efter et par år stadigvæk syntes, det skulle være den, fik jeg min første tatto.
Nu har jeg 4 og har aldrig været i tvivl om, hvad jeg skulle hav lavet..
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.421
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 43 Hunde: 4 Emner: 150 Svar: 9.074
du kunne rotte dig sammen med en der er hård til at tegne, eller en tatovør.....
det er ret nemt at finde på noget fikst som folk synes om, når man har prøvet det før.....
maj 2009
Er desværre ikke selv særlig god til at tegne, men håber på at finde en som kan tegne ud fra mine guidelines så den bliver unik Jeg ved godt selv hvilket motiv jeg hælder til, men jeg vil jo gerne være HELT sikker
maj 2010
"Grib nuet; nyd livet før det er for sent"
http://1.bp.blogspot.com/_DW_dyBBaOTQ/SKcyhsy9DuI/AAAAAAAABrQ/98dadwiaETA/s800/stopped-moment.jpg
En forenkling af den her - med et pendul fra et ur, en lille sommerfugl og teksten "Carpe Diem Caveat Emptor" - et forslag..
jan 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 249
Håber du vil dele et billede af din tatovering med os.
Har en ide om at skulle have noget lavet i helt sart lyseblåt, men alle kigger underligt på mig, når jeg lufter det.
maj 2010
Tror ikke helt jeg ved hvad det er - er det sådan nogle her: (link fjernet)
maj 2009
Kirstine: Kan faktisk rigtig godt lide idéen med uret og så det ordsprog, de understøtter hinanden godt Vil lige tænke lidt videre og se om jeg kan koble det sammen med mine andre idéer
maj 2010
^^ Jeg kan også godt lide den der.. Og så med teksten stående på armen måske - som en tatovering.. En tatovering med en tatovering.. Det er da lidt anderledes.. Og så synes jeg symbolikken er fantastisk..
maj 2009
Tatovering - beslutning er taget :)