{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

single og med hund {{forumTopicSubject}}

Hej HG...

jeg går pt her hjemme og laver ingen ting sammen med min hund Balder, det betyder også at mig og Balder bliver mere og mere knyttet til hinanden, og det er jo både god og skidt,..

For jeg har tænkt på hvad / hvordan Balder med regere vis jeg en dag fandt mig en kæreste, om han vil føle sig afvist, eller han bare kommer til at elske den ekstra opmærksomhed... ?

På samme tid så tror jeg også at det er svært som enden mand eller kvinde at gå ind i et forhold med en der er MEGET knyttet til sin hund, men jeg ved det ikke...

Bare en lille morgen tanke med på vejen smiley
Godmorgen alle sammen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  single og med hund
  • #1   12. sep 2012 jeg var alene om min basse i starten men med tiden kom den til at elske min kæreste og var helt tryg ved ham smiley

• #2   12. sep 2012 Dejligt at i fik det til at fungere.. smiley
    men det er vel en stor omvending for hunden ?

• #3   12. sep 2012 Altså både mig og min kæreste har en hund hver.. Han har haft sin i 2 år og jeg har haft min i 2 mdr.. Der er ingen tvivl om hvem der ejer hvilken hund og hans hund er nok den der er mest jaloux over vi går hånd i hånd, deler sengen en den slags.. Hun er vant til hans fulde opmærksomhed og har fået lov til det meste, sådan i for af, ligge i sengen, tigge mad og sådan.. Vi er rigtig meget i min lejlighed og der er det altså mig der sætter grænserne.. Jeg kan godt mærke på hende at hun til tider synes jeg er verdens største k*lling.. Men når min kæreste ikke er der og jeg har begge hunde, er hun lige så meget min hund som min egen..

• #4   12. sep 2012 ja det er det vel. men det kommer jo også an på om hunden er social i forvejen. min hund har altid elsket at få gæster og er også besøgs hund på plejehjemme og det elsker han smiley

• #6   12. sep 2012 Hos mig ville et forhold slet ikke komme på tale , hvis en evt. kæreste fra start af udtrykte hun slet ikke kunne holde hunde ud.

Det tror jeg i længden ville give for mange gidninger og jeg vil ikke leve uden hund, hvis hun kunne acceptere hunden og bare ikke gide gå med den, så ville det være noget andet

• #7   12. sep 2012 Jeg var single i 2år .. og da jeg så kan sammen med min kæreste var sen så jaloux han ville ikk lyster . Snakket jeg til ham gad han ikk reagere overhoved . Måtte sige til min kæreste efter en mdr . At kom han snakket jeg med tayson først og først efter 3-5 min sagde jeg hej til ham tayson var nogen gang så beskytter at han knorret ad ham .. nu er der ingenting og vi har været sammen i næsten 2år .

Så lidt efter hunden skal man passe på med at kun give den alt tid .. hehe

• #8   12. sep 2012 Jeg havde samme tanke, inden jeg møde min Eks, der havde jeg været single i 2 år og gik dog ikke hjemme kun i tre mdr. Min Eks havde dog en hvalp på det tidspunkt, så der var lidt skænderi med den. Men hun tog det meget pænt, men hun holde dog ikke af min Eks som min nye kæreste ham elsker hun, men jeg er nummer 1. Dog har jeg måtte lærer at de skal tage deres kampe uden jeg blander mig. Det har gjort de er blevet meget tætter smiley

• #9   12. sep 2012 Jeg var også alene med min hund inden jeg fandt en kæreste og vi flyttede sammen... Lige da vi flyttede sammen var min hund lidt af en diva og hun gad ham faktisk ikke rigtig MEN nu skal jeg da lige love for at det er vendt rundt... Tror faktisk min hund bedre kan lide min kæreste end mig smiley det tog ikke lang tid..

• #10   12. sep 2012 ***René** * - det er lige præcis sådan jeg har det, men på samme tid savner jeg en at dele sin værddag med..

Men dejligt at se og høre at det kan lade sig gøre smiley

• #12   12. sep 2012 HaHa Maj-britt smiley

• #13   12. sep 2012 well... nu har jeg haft en del kærester igennem den tid, hvor jeg har haft Louie. Og der har aldrig været problemer. Heller ikke selvom de kun har været der et par dage smiley
    Men han tager nu generelt godt imod nye, som kommer ind i mit hjem. Han er meget sådan: okay, du er indenfor mine mure, så du er en del af min flok.

• #15   12. sep 2012 Min veninde var også meget knyttet til sin hund, men hun fandt en kæreste, som selv har hund, og er meget knyttet til den smiley
    Hundene er nu blevet "kærester", og de har det godt alle 4 smiley Derudover, er hundene heller ikke ret meget alene hjemme, så de nyder bare deres liv.
    Desværre er de begge fetile (han og tæve), så en af dem skal passes, når tæven er i løbetid.

• #17   12. sep 2012 Ingen problemer her, selvom Mickey er meget knyttet til mig.

Han nyder faktisk bare at der er flere

• #18   12. sep 2012 Jeg har været alene med Luna i alle de år, jeg har haft hende.

En kæreste ville kun komme på tale, hvis han kunne acceptere at Luna er så stor en del af min hverdag, som hun er. Hun skal ikke tilsidesættes.

Hun er meget knyttet til mig, ja. Men hun elsker også andre mennesker, så jeg tror ikke det ville blive et problem

• #19   12. sep 2012 Jeg havde været single i 2 ½ år da jeg mødte min kæreste. Han kunne godt lide hunde, Bella elsker mennesker, så det gik ret nemt op i en højere enhed. Allerede en af de første gange han var os mig, faldt ham og Bella i søvn på sofaen, arm i arm. Min kæreste er i søværnet, så han er væk meget af året, men når han er hjemme, så er Bella faktisk mest hans hund smiley

Så, nej det behøver bestemt ikke være et problem smiley

• #20   12. sep 2012 Jeg har en eks der røg i svinget da han ikke kunne forliges med at Zenta SKULLE være her og at han MÅTTE være her.

• #21   12. sep 2012 jeg er single med 4 hunde og det er bestemt ikk nemt at finde en fyn der gider det - hvilket er fint nok for hundene er mit liv så vil fyren ikk accepterer dem, jaa så klarer jeg mig fint nok alene

haf valgt flere fra på den konto - en forslg endda at jeg da bare ku ha mine hunde boende i et hus ved siden af så ham og jeg ku flytte sammen - ku ikk andet end at grine af ham og fortælle at det så ALDRIG sku være ham og jeg!!!

• #22   12. sep 2012 Simone- Det er svært at vide på forhånd hvordan ens hund reagerer, men hvis du finder en kæreste der også kan lide hunde, så tvivler jeg på at det vil blive et problem:)
    Jeg havde haft Diesel i et år da jeg mødte min kæreste. Han tog super godt imod hende. Men jeg har så også været så heldig, at finde en der er lige så glad for hunde som mig selv:) Nogen gange synes hun da, at jeg er tosset, men sådan er det jo hehe.
    Jeg vil sige at Diesel er stort set lige så knyttet til hende idag, som han er til mig.

Jeg har førhen haft de samme bekymringer som dig, men her ville enhver der ikke respekterer og accepterer hvor meget min hund betyder for mig, heller ikke holde længe

• #23   12. sep 2012 Suzy: Forhold kan gå i stykker smiley

Her har det aldrig været et problem med kærester og hunde. Dem, jeg har haft, har alle endt op med at elske min hund - endda også nogle, der ellers i udgangspunktet ikke var hundefreaks. De har såmænd troligt stået på træningsbaner og gloet på træning smiley

En mand, der ikke kan acceptere en hund har ikke en fremtid her i huset smiley

• #29   12. sep 2012 Hvis jeg har blevet spurgt havde jeg også gættet Kasper noget ældre end 15 år... smiley

• #31   12. sep 2012 Kasper ser ældre ud end snart 15 smiley

Kommentér på:
single og med hund

Annonce