{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

Single :'( {{forumTopicSubject}}

Min kæreste som jeg har haft i snart 2,5 år slog op i går smiley

Fuck hvor er jeg ked af det.. Elsker ham så skide meget.. Hans grund var at han følte sig kærestekedelig.. Og han savnede sine venner og vidste vist ikk om han elskede mig mere smiley

Øv noget lort.. Det værste er at han ikk engang er ked af det, som om vores tid sammen ikk har betydet en skid.. Og han skal allerede til fest i aften og ha det sjov med en masse mennesker og han sagde til mig at han da godt ville finde en eller anden og knalde.. fed ting at sige til sin kæreste.. Jeg kan slet ikke beskrive hvor ked af det jeg er smiley Han betød virkelig alt .. Vil han nok altid gøre..

Gider ikke dumme nedladende kommentare med at "det sker for alle, og du er nedern bla bla"

Jeg er pisse ked af det her, for jeg troede virkelig at han skulle være mit liv.. (ja ved godt jeg kun er 17, men vi have virkelig noget specielt) Elsker dig Thomas :'(:'(:'(:'(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Single :'(
  • #1   30. okt 2009 Øv. Sikke noget træls noget! smiley

• #3   30. okt 2009 øvvv hvor træls julie - og sikker da en helt igennem dum og umenneskelig bemærkning din eks gav dig.

jeg kan godt forstå du er ked af det. specielt når han behandler dig sådan.

har du ikke et par gode veninder du kan hygge dig med i aften og weekenden. så du ikke sidder helt alene.

håber du kommer til at finde glæde snart..

• #4   30. okt 2009 kæmpe trøstkram herfra håber du har nogen der kan støtte dig igennem det=(

• #5   30. okt 2009 hvor gammel er han?

den kommentar med at han ville finde en anden med det samme, synes jeg siger at han ikke er god nok til dig:-)

det tager tid at komme sig over et brud, og du kan bruge tiden på at hygge om dig selv og med veninderne.

tag i biografen, hold hyggeaftner, og få talt med nogen om det, i stedet for at lukke dig inde, men man har lov til at være ked af det.

om noget tid, så kan du se tilbage på en tid der var dejlig, men at verden ikke går under af at man bliver svigtet, men det er hårdt, og det giver en noget med i rygsækken, selv om du slet ikke tror på det lige nu:-)

den rigtige venter på dig, engang i fremtiden

trøstekram herfra

• #6   30. okt 2009 Hold da op en ubehagelig kommetar han har sagt :(... kan godt forstå du er ked af det... det er aldrig nemt når man selv har en masse følelser...

• #7   30. okt 2009 Øv da.
    Sådan noget gør altid ondt,især når den anden part virker "ligeglad".
    Håber du kommer ovenpå igen snart smiley
    Nessa sender dig et mopse kys smiley

• #8   30. okt 2009 Han er snart 18 ..

Jeg tror bare hele tiden jeg vil tænke, "knalder han med en nu?" fordi jeg virkelig føler mig ubetydelig når han allerede er klar til det smiley

• #9   30. okt 2009 Kan søreme også godt forstå, hans kommentar har slået dig ud smiley
    Jeg ville også selv tænke sådan hele tiden, tror jeg.

• #10   30. okt 2009 Tak for de søde svar.. Har lige et spørgsmål..

Ved godt det er svært for jer at svare på når i ikke kender ham.. Men tror i han bare går ud og knalder en i aften? Kan man være så følelsesløs? :'/

• #11   30. okt 2009 Måske har han tænkt over at afslutte forholdet i et stykke tid og er måske allerede "kommet" videre.(ved godt det ikke lige et det du vil høre smiley )
    Dog synes jeg på ingen måde at der er nogen grund til at sige sådan noget til dig,om han vil gøre det eller ej.
    Det virker fuldstændig unødvendig og er bare at gnide salt i såret..

• #12   30. okt 2009 Det er jo forskelligt hvordan fyre er.
    Jeg har en eks der havde en kæreste allerede tre dage efter - tror stadig på at hun nok har været der samtidig med mig.
    Har også en eks der ikke har haft nogen som helst siden mig, dvs i 1½ år.

Så det er virkelig ikke til at sige smiley

• #13   30. okt 2009 Lena R: Det tror jeg ikke (ved det selvfølgelig ikke), men jeg havde fødselsdag i mandags hvor vi var ude og spise og han sov hos mig og der var alt bare perfekt og godt.. Tror ikke han er ond nok til at lyve for mig på min fødselsdag.. Hmm dog vil jeg lige tilføje at jeg skulle have holdt fødselsdagsfest idag for ham og mine venner, men det har han lidt ødelagt nu :S

• #14   30. okt 2009 Julie R
    Nu er det svært for os og sidde her og dømme ham. Der kan være rigtig mange grunde til at han har slået op med dig og jeg ved at du kommer videre med dit liv, selvom det hele bare er rigtig træls lige nu.
    Hvis han feks ikke har haft samme følelser i det som dig så er muligheden stor for at han bare finder endnu en og "knalder" med uden følelse. Jeg tror han er blevet overvældet af det at have været i et forhold så længe i en tidlig alder og evt blevet drillet af sine venner så han har bukket under for presset.
    Det vigtigste af alt er at du forstår at han har valgt dig fra af diverse ukendte årsager og at han overhovedet ikke fortjener at du sidder og tænker på ham. Jeg vil råde dig til overhovedet ikke at kontakte ham på nogen måde, hverken over msn, sms eller privat. Han fortjener ikke at vide du er ked af det. I den alder kan drenge godt være rigtig lede og finde på at gøre grin med din ulykke. Men som de andre siger så find nogle veninder at snakke med om det og fremhæv alle hans negative sider og få vendt din vrede og fustration til noget posetivt. Han er ikke fyren for dig og det er bedre at få det at vide nu så man kan komme videre med sit liv end at finde ud af det når man er flyttet sammen, har fælles økonomi, hund, børn osv.
    Sender de varmeste tanker til dig.

• #15   30. okt 2009 Folk er nogle mystiske skabninger.
    Min x(gennem 4 år ) og jeg hyggede og var ude at spise og havde endda sex(må man skrive sådan herinde,hvis ikke beklager jeg) om søndagen. Om tirsdagen var det slut...
    Han havde haft et forhold til en 45-50årig kvinde(hans chef) gennem 6 måneder.
    Han var 25år :x
    Men kan selvfølgelig ikke sige hvad din kæreste tænker...
    Håber bare du kommer ovenpå igen hurtigt smiley

• #16   30. okt 2009 Vivi: Jeg skriver lidt med ham, men lader som om jeg er glad.. vil nemlig ikke som du siger have han ved jeg er ked af det når han ikke engang selv viser lidt følelser.. Det du siger med at drenge i den alder kan lide at gøre grin med ulykke .. agtigt .. Det ved jeg han aldrig ville gøre.. Han er ikke en smartass eller noget, han er virkelig sød.. for det meste.. Og han har heller ikke rigtig nogle venner at spille smart overfor :S

Lena R: Omg! hvor synd for dig, det må være så ubehageligt at finde ud af han har været utro smiley Er jeg ked af at høre.. Men tak

• #17   30. okt 2009 julie hvis han ikke er sådan en martass tror jeg ikke han er sammen med andre i aften

• #18   30. okt 2009 Øv hvor er det trist smiley
    Vil ikke sidde og gentage alle de andre, men kender følelsen og håber du snart er ovenpå igen... Sender dig en trøstekrammer

• #19   30. okt 2009 Sikke en nar og sikke noget tarveligt noget at sige... Kan godt forstå du er ked af det..

• #20   30. okt 2009 Er jeg ked af at høre.. Vil ikke sidde og gentage de andre, som Miss single også skriver, men jeg vil give dig et råd, som har hjulpet mig selv meget, da jeg stod i lignende situation for nogle år siden...

Efter et brud hvor eksen lige pludseligt ikke er til at kende mere, og virker kold, er det allerbedste faktisk at lade være med at kontakte ham, eller svare. Du har ikke brug for at mærke hvor kold han er, når du selv står et så sårbart sted pt.

Jeg var i et forhold i lidt over 4 år, da min daværende kæreste sagde at han pludseligt ville ha løst forhold så han kunne koncentrere sig om sin musik, som nr 1. - Jeg nægtede at gå fra fast forhold til noget løst, og derfor pakkede jeg hans lort og sagde han måtte finde sådan et forhold et andet sted. Jeg ville ikke have ham i mit liv længere.
    Han opsøgte mig gentagne gange om ugen og var sygeligt jaloux og ringede gerne 13 gange i træk, hvis han vidste jeg var i byen og lign. (Jeg svarede ikke).
    Jeg blev så ufattelig stærk af at kunne modstå mine følelser, når min fornuft fortalte mig at de følelser og den fyr ikke gavnede mig.
    Der gik få mdr, hvor han kontaktede mig hver uge, og jeg somregel ikke svarede. - For hver gang jeg kunne lade være, fik jeg det bedre...
    2 mdr senere var jeg ovre det værste, på trods af han faktisk allerede var i forhold med en kollega (og alligevel kontaktede mig en del).
    Jeg følte mig røvrendt, da han jo ikke ville fortsætte et fast forhold, men åbenbart boede sammen med en ny, få uger efter vores brud. - Men jeg blev stærk af at skubbe ham væk, når han prøvede at få kontakt.
    Til sidst så stærk at jeg intet følte længere.

Nu, 2 år efter bor jeg sammen med den dejligste kæreste jeg nogensinde har haft... Og jeg tvivler ikke et sekundt på hans eller mine egne følelser. Nu ved jeg hvad det vil sige at være i et modent forhold.
    Glæd dig smiley Lykken skal nok komme igen.

• #21   30. okt 2009 Og det bedste du kan give dig selv er tid. Og mens du er igennem den sværeste tid, så forkæl dig selv! Gør dig lækker, styrk din selvtillid, og lav ting som gør dig glad. Vær egoistisk, og tænk på hvor meget han kan rende og hoppe, når han har behandlet dig som han har.
    Han fortjener dig ikke.

• #22   30. okt 2009 Pia: tak smiley Men vi går på gym sammen og kan ikke undgå at møde ham.. og det bliver nok ham der undgår mig :S
    Det forhold du beskriver du har nu.. det var det jeg synes vi havde smiley

• #23   30. okt 2009 ulie, så ignor'er ham smiley
    Ved det er svært, men han gavner dig på ingen måder, så længe du er ked, og han behandler dig som han gør.
    Og hver gang du tænker på ham, så drej dine tanker over på de negative ting han har budt dig. Lad fornuften vinde smiley

• #24   30. okt 2009 Synes ikke lige tasterne vil som jeg vil i dag..
    Der sku selvf stå julie* smiley

Kommentér på:
Single :'(

Annonce