{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

nøøøj hvor kan jeg altså bare blive sur {{forumTopicSubject}}

ej jeg er faktisk godt gal lige nu, og hold op hvor synes jeg at mennesker er nogle irreterende nogen lige nu.
Det forholder sig sådan at min mor her sidste år købte sig en kolonihave, et lille frimærke jord som hun ville dyrke grønsager og blomster på. Da hun overtog den have var det et vildnis af en anden verden, men med en masse arbejde og god hjælp fra os hendes børn har hun fået en rigtig god og lækker have.
I denne have har hun så valgt at plante kartofler, og hun har virkelig arbejdet for sagen, med at grave rækker med en håndskovl (til trods for at hun er gigtramt) hun har været med mig ude ved hestene og samlet hestemøg til gødning, her hun stået selv og skovlet lort op i sort sække, ja hun har virkelig lagt et rigtig flot arbejde i de kartofler og plejet og passet dem.
I denne weekend ville hun så grave dem op og invitere alle os der har hjulpet hende med haven til hamburgryg og nyopgravet kartofler, men nej, hun måtte desværre aflyse da hun var kommet ud i haven for at hente sine kartofler, ja frugten af hendes hårde arbejde, for der var ikke en kartoffel, der er simpelhent nogen der i nattens mulm og mørke har gravet alle hendes kartofler op og taget dem, de har ikke gjort det pænt, for de har trådt alle hendes andre grønsager ned og smidt jord ud over det hele, de har lige efterladt nogle små dårlige kartofler og toppe, men ellers er alt taget.
Men hold op hvor bliver jeg bare rasende over at nogen mennesker virkelig er så frække og ødelægger det for en dame som min mor, der egentligt har købt denne have og plantet de kartofler for at bevise for sig selv at hun godt kan leve det gode liv og være en lillebitte smule selvforsyne selvom hun er så plaget af sin gigt.
Hun er selv noget overrasket over hvor frække folk er, da hun var ude i sin have det meste af fredagen, og kom ud til sine kartofler lørdag kl 11 efter hun havde været til skyde træning.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nøøøj hvor kan jeg altså bare blive sur
Kommentér på:
nøøøj hvor kan jeg altså bare blive sur

Annonce