{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.375 visninger | Oprettet:

Nøøøj hvor blir' jeg gal... {{forumTopicSubject}}

Så sidder man på sin netbank og undrer sig over der pludselig står 500,- til betaling.. Man går ind og kigger.. Hmmm 500 for benzin på en benzin tank.. Hmm jo ganske rigtig der har jeg tanket i går, men ikke for 500,-! Jeg tankede for 50,-! Så har jeg åbenbart været en klovn og ikke fået sat pistolen ordentligt i (går jeg ud fra).. Er der andre som har oplevet lign? Har tit tænkt på det kan ske, men har aldrig været ude for det før. Og det er vel den eneste mulighed der er? At nogen har tanket videre på min betaling?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nøøøj hvor blir' jeg gal...
  • #2   15. dec 2012 Nej.. Du har tanket med kort går jeg ud fra.. :)..
    Når man tanker med kort så hæver automaten altid et beløb hvad der svarer til en fuld tank (plejer at være 400 og et eller andet) for at sikre at der er dækning på kortet.. Derefter tilbageføres pengene når tanken har sikret sig at de har fået deres betaling.. Plejer at tage et par dage hos mig..
    Jeg fik det samme chok lige efter jeg fik kørekort og kontaktede både bank og tankstation og fik denne forklaring smiley

• #3   15. dec 2012 Det er en ok tank i Odense uden butik. Jeg tankede i går for 50,- men der står nu at der er 450,- til betaling. Ja jeg har mastercard, men jeg tvivler nu på det er noget der er reserveret...

• #4   15. dec 2012 Jeg har bare tanket på denne tank før for omtrent samme beløb (50-100 kr.) og der har aldrig været trukket for mere end det beløb...

• #5   15. dec 2012 Nå nu tror jeg jeg fik gravet noget frem. Kiggede på en tidligere betaling ved tanken og det ser vidst ud som om den blot skriver 450,- for at sikre dækning.

• #6   15. dec 2012 Pyyyha!

• #7   15. dec 2012 Det er blevet normal at de reserverer 500 kr når du tanker med kort.
    De er kun reserveret og de står på din konto som normale 450 om 5 dage ca...

Det samme skete for mig da jeg tankede for 50 kr og det var sidst på måneden og skulle handle osse, så det blev et kæmpe problem for mig, men gik i banken og snakkede med dem og de lod mig så overtrække med de 450 kr da jeg kunne dokumentere med bon at jeg kun havde tanket for 50 kr...

• #8   15. dec 2012 Det skete også første gang jeg brugte mit mastercard til at betale for benzin på OK. Det var mange penge at "miste" i nogle dage, så derfor valgte jeg i stedet at få bezinkort smiley

• #9   15. dec 2012 Det giver da slet ingen mening!
    Hvordan kan man reservere et større beløb end det, man har købt for?
    Jeg var blevet stjerne tosset!
    Har man virkelig lov til det?

• #11   15. dec 2012 Fordi de kan og må...

• #12   15. dec 2012 Folk, der har knallerter, tanker vel ikke for mere end 50 kr pr. gang?
    Så låner de penge til benzinselskaberne?
    For mig giver det ingen mening!
    og jeg har aldrig selv prøvet, at der er blevet hævet mere end jeg har tanket for!

• #13   15. dec 2012 Jeg har scooter og tanker for omkring 35 kr af gangen, så at de reservere 450 er hul i hovedet.

• #14   16. dec 2012 Det har jo noget at gøre med at de ikke kan afvise betalingen midt i at du er ved at tanke.. I en butik ville man jo blive afvist hvis man køber for et større beløb end der står på kortet..

Kommentér på:
Nøøøj hvor blir' jeg gal...

Annonce