{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

altid uheldig :( {{forumTopicSubject}}

først falder jeg ned ad en trappe en uge før juleaften og forstuver halebenet - hvilket betyder jeg ligger i sengen det meste af julen og nytår med!
i januar går min kæreste og jeg gennem 3½ år fra hinanden og jeg får egen lejlighed fra 15. februar.
så blir det februar og jeg får blærebetændelse.. det tager jeg ikke så tungt, for det sker ofte for mig smiley
i sidste uge måtte jeg sælge min elskede hund aya (heldigvis til et skønt par i århus, og så får jeg en ny til marts som jeg forhåbentlig kan udstille)
og nu har jeg så fået en omgang slem betændelse i munden med sår osv.. det har især angrebet mine visdomstænder. og avs kan jeg godt sige jer.. og det er ikke sjovt at leve af suppe og joghurt smiley
denne betændelse gør mig så syg jeg ikke kan gå i skole og idag blev jeg smidt ud af min projektgruppe smiley
jeg er normalt et positivt menneske, og tænker bare på at det nok skal gå fremad igen, men nøøøj hvor er det altså ved at være svært!
kunne godt bruge nogle ideer til at holde humøret oppe og lidt motivation. for det er godt nok ikke let efterhånden smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  altid uheldig :(
Kommentér på:
altid uheldig :(

Annonce