{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

Folk kan IKKE køre bil !! {{forumTopicSubject}}

Nøøøj hvor er jeg bare rasende på folk der ikke kan køre bil. Primæer taxaer der gerne vil køre i døden med 130 i byzone, men så her i dag køre jeg ude på en lang landevej, hvor der længere fremme til venstre, går en ejer og hans hund. Der kommer en modkørende lille lortebil som pludselig svinger ud i min kørebane få meter foran mig for ikke at ramme hunden og ejeren, hvor jeg måtte op på bremsen.

Der var HENDE!!!!!... der skulle holde tilbage fordi hindringen var i hendes side, men næææ nej, hun gider da ikke at sætte farten lidt ned og venter til der er frit.. ¤#$!!/£""@ !!!!!! Nøøj hvor fik jeg et chok, og syntes det er tit jeg oplever folk som tror de ejer vejene og laver deres egne regler !!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folk kan IKKE køre bil !!
  • #2   2. maj 2011 Jeg hører også tit på min fars brok: KØR NU! DYT DYT..
    Hvad bilder han sig ind eller: Hvis jeg var politibetjent havde han lige fået 510 kr. i bøde...
    Jeg tror næsten ikke jeg har lyst til at tage kørekort når det kommer til den tid ^^ Trafikken er ikke til at spøge med..

• #3   2. maj 2011 Ja, jeg har også lært en hel del nye bandeord mens jeg har været på farten. Møgbilister smiley

• #4   2. maj 2011 ja, men nogle steder kan jeg bare ikke lide at køre, fordi lige pludselig ud af det blå kommer der en kørene så stærkt at man slet ikke så ham, også op i røven af en og presse en. iihh !

• #5   2. maj 2011 Ja, i går overhalede jeg en der kørte 50 i en 80 zone..
    Det var en ældre mand og han blev åbenbart stik fornærmet..
    Straks ligger han i røven på mig, jeg ligger bag 5 andre biler kort efter.
    Han dytter og dytter, men han kan ikke overhale på grund af modkørende. Han vælger så alligevel at overhale og alle 5 biler må ud i rabatten da der kommer en modkørende..
    Forstår ikke den reaktion?

• #6   2. maj 2011 hader sådan nogle.. var også vidne til to mænd der var oppe og irritere hinanden, på vej til næstved igennem holme olstrup er der jo den laaaange strækning, også køre der en mand foran mig, og bagved kommer så en i fuld fart og overhaler os begge to, og trækker ind LIGE foran ham den anden, så vi begge måtte bremse, og det blev ham manden foran mig sur over, så han overhalede så ham der overhalede ham, og det gjorde de 20 gange eller sådan noget ! :s

• #7   2. maj 2011 Det var der man skulle have haft en passager og et kamera med..

• #8   2. maj 2011 Nej det kan de fanme ikke.. lå bag en klaphat idag der absolut skulle snakke i telefon hele vejen fra indre centrum til herlev hvor han slingede mellem 2 vejbaner hele tiden og kørte ind foran mig ligepludselig igen og ud igen og ind igen jeg var ved at dø af hidsighed

• #9   2. maj 2011 Det glemte jeg at skrive -

- her for leden køre jeg ude på en landevej også, og køre de 80 som jeg mp, hvor der så kommer en ladvogn med trailer på, som ligger lige i røven af mig, og blinker og dytter, og er rigtig irriteret kan man mærke, også pludselig overhaler han, men allerede da hans sidedør er ved min begynder han er trække ind smiley WHF !!!! så jeg ender nogle meter ude på en mark hvor jeg måtte trække ud for ikke at han skulle køre ind i mig.. og nej, jeg tror ikke det var fordi han havde glemt hvor lang han var !

• #10   2. maj 2011 Min kæreste var engang lidt irriteret , der kommer en modkørende..
    Min kæreste mener at han ikke har blændet ned og dytter og blænder op og ned... Den modkørende blænder kort op for at vise at han ikke har de lange lys på.. Jeg ydmygede ham for hans familie da han altid har ment at kvinder ikke kan køre bil.. Og så fik han nok det største smæk over fingrene...

Skammede mig over ham og hans opførsel...

• #11   2. maj 2011 det ser jeg også nogle gange, at folks lys er så skarpt slevom det ikke er langt lys, det er også irriterende, men jeg ville da ikke dytte, jeg ville nok bare lige tænde og slukke for det hurtigt for at vise at der er noget galt.

• #12   2. maj 2011 Kunne man ikke teste folks temperement inden de får kørekort *GG*
    De ville være dejligt, men min kæreste ville aldrig have fået kortet så *G*

• #13   2. maj 2011 noget der også er træls er folk der ikke ved der er fejlvisning på deres speedometer og at deres bil ikke er lige så bred som en lastbil det er noget af det jeg syntes er mest træls på vejene.... og så folk der ikke kender deres vigepligtt

• #14   2. maj 2011 Bandeord i en bil er noget jeg er super god til.....

Fik min nye bil i December måned, og har pt. fået 6 stenslag siden da.
    Det ene som var kæmpe stort fik jeg da et fjols på motorvejen ikke havde tålmodighed til at vente, og derfor overhalede mig indenom med 120 km i timen.... I NØDSPORET og samtidig fik banket en kæmpe sten på min forrude....

Kommentér på:
Folk kan IKKE køre bil !!

Annonce