Folk kan IKKE køre bil !! {{forumTopicSubject}}
Nøøøj hvor er jeg bare rasende på folk der ikke kan køre bil. Primæer taxaer der gerne vil køre i døden med 130 i byzone, men så her i dag køre jeg ude på en lang landevej, hvor der længere fremme til venstre, går en ejer og hans hund. Der kommer en modkørende lille lortebil som pludselig svinger ud i min kørebane få meter foran mig for ikke at ramme hunden og ejeren, hvor jeg måtte op på bremsen.
Der var HENDE!!!!!... der skulle holde tilbage fordi hindringen var i hendes side, men næææ nej, hun gider da ikke at sætte farten lidt ned og venter til der er frit.. ¤#$!!/£""@ !!!!!! Nøøj hvor fik jeg et chok, og syntes det er tit jeg oplever folk som tror de ejer vejene og laver deres egne regler !!!!
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 483
Hvad bilder han sig ind eller: Hvis jeg var politibetjent havde han lige fået 510 kr. i bøde...
Jeg tror næsten ikke jeg har lyst til at tage kørekort når det kommer til den tid ^^ Trafikken er ikke til at spøge med..
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 81 Svar: 375
sep 2010
Følger: 15 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 78 Svar: 229
maj 2009
Følger: 25 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 274 Svar: 3.412
Det var en ældre mand og han blev åbenbart stik fornærmet..
Straks ligger han i røven på mig, jeg ligger bag 5 andre biler kort efter.
Han dytter og dytter, men han kan ikke overhale på grund af modkørende. Han vælger så alligevel at overhale og alle 5 biler må ud i rabatten da der kommer en modkørende..
Forstår ikke den reaktion?
sep 2010
maj 2009
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 261 Svar: 2.130
sep 2010
- her for leden køre jeg ude på en landevej også, og køre de 80 som jeg mp, hvor der så kommer en ladvogn med trailer på, som ligger lige i røven af mig, og blinker og dytter, og er rigtig irriteret kan man mærke, også pludselig overhaler han, men allerede da hans sidedør er ved min begynder han er trække ind WHF !!!! så jeg ender nogle meter ude på en mark hvor jeg måtte trække ud for ikke at han skulle køre ind i mig.. og nej, jeg tror ikke det var fordi han havde glemt hvor lang han var !
maj 2009
Min kæreste mener at han ikke har blændet ned og dytter og blænder op og ned... Den modkørende blænder kort op for at vise at han ikke har de lange lys på.. Jeg ydmygede ham for hans familie da han altid har ment at kvinder ikke kan køre bil.. Og så fik han nok det største smæk over fingrene...
Skammede mig over ham og hans opførsel...
sep 2010
maj 2009
De ville være dejligt, men min kæreste ville aldrig have fået kortet så *G*
apr 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 806
maj 2004
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 47 Svar: 672
Fik min nye bil i December måned, og har pt. fået 6 stenslag siden da.
Det ene som var kæmpe stort fik jeg da et fjols på motorvejen ikke havde tålmodighed til at vente, og derfor overhalede mig indenom med 120 km i timen.... I NØDSPORET og samtidig fik banket en kæmpe sten på min forrude....
Folk kan IKKE køre bil !!