Folk der ikke kan lide hunde {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg er dybt rystet over den gåtur jeg havde med min hund imorges og må bare lige ud med mine frustrationer!!
Jeg respektere fuldt ud folk der ikke bryder sig om hunde, og jeg har aldrig min hund gåene løs eller med flexline. Altid en alm. snor så jeg kan holde ham ind til mig.
Jeg bor i et område i Ishøj, hvor der er en del med etnisk baggrund og de er meget meget MEGET bange for min hund. Jeg har læst på nettet at muslimer ikke må røre hunde for så skal de vaske hænder 1000 gange ifølge koranen?? Så jeg sørger altid for at holde ham ind til mig når vi går forbi andre.
Imorges gjorde jeg nøjagtig det samme da en mor med hendes datter og bedstemor skulle gå forbi mig. Men da de så mig og hunden hoppede bedstemoren bogstavelig talt ind i en hæk og moren løb efter sin datter og løftede hende op og bankede sig selv og datteren op mod muren. Jeg syntes virkelig det var en voldsom oplevelse for jeg gik med min hund helt ind til låret på den anden side af fortorvet.
Normalt er jeg også en stille pige men jeg kom til at udbryde "han gør altså ikke noget". Men jeg fik ingen reaktion.
Vil lige tilføje min hund er lavere end en alm. labrador og er en blanding så det er ikke engang en kamphund eller en anden frygtopvækkende race.
Er der nogen der har oplevet det samme og hvordan takler i det? - Det er noget jeg oplever hver dag og jeg søger med lys og lygte efter et andet område hvor man ikke skal gemme sig når man går tur med hunden!.
okt 2012
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 71 Svar: 494
Råbte gentagende gange, han gør ikke noget, han er bare glad.. Men alligevel vælger moren at tage drengens legetøjs scooter (den der røde og blå som alle kender), og slå den ind i ham, med sådan en kraft at han fløj omkring 2-3 meter hen af græsset..
Tror aldrig at jeg har råbt og skreget så meget af nogen før! Bobby var totalt panikken bageffter, og tog faktisk rigtig lang tid før han igen turde at hilse på fremmede
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.758
Vi har slædehunde og møder da en del, der er bange for dem. Vi går da bare udenom eller besvarer deres spørgsmål, hvis de siger noget.
Vi bor tæt på en del Jehovas vidner. De forstår slet slet ikke sådan noget med husdyr, og går stor bue udenom. Dem om det.
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 27 Svar: 191
Trunte havde alm snor på (1 meter ca) og var rimelig rolig - i betraktning af at der var 5-6 personer onkring hende man nemt kunne have hilst på, men jeg havde bedt hende stå pænt ved min side.
Lige pludselig skriger kvinden, spriger op og løber væk fra taske, automat og kort siddende i automaten.......
Jeg blev fuldstændig måløs! trunte var på det tidspunkt mere hvalpet end hun er nu og stadig i det stadie hvor alle mennesker sagde "nåååååårh" og klappede hende når vi gik tur. (så hun var vel omkring 16-18 uger gammel)
Jeg har efterfølgende fået af vide at i slavetiden brugte hvide mennesker såkaldte "black dogs" som var sorte hunde, trænet til at angribe og dræbe slaver (personer fra afrika) Så måske det var det der gjorde at kvinden blev så bange......?
Jeg gjorde ikke så meget ved det.... jeg holdte lidt længere nede på snoren, satte mig ned og nussede Trunte og snakkede lidt med de omkring stående mennesker, der var blevet lige så overraskede som jeg.
Og så fortalte jeg naturligvis kvinden at Trunte var helt ufarlig, kun en stor hvalp og at jeg holdt fast i snoren samt havde styr på hende....
På trods af dette kiggede kvinden sig over skulderen konstant, mens hun blev færdig med at hæve penge....
da jeg kom hjem, måtte jeg lige grine lidt af det.... for tænk sig at blive SÅ bange for en rolig hvalp
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 71 Hunde: 2 Emner: 339 Svar: 6.052
Nu havde min veninde jo så en riesenschnauzer, og en dag var hunden ude da en dame af anden etnisk osv med sit lille barn valgte at ignorere den lukkede låge og liiiiiiiiige skulle skyde genvej. Resultatet var at både mor og barn fik et hysterisk tilfælde... så meget at moren havde så travlt med at komme ud af haven igen, at hun ikke fik sit barn med sig.... talk about motherly love.. eller nåwet.
Dengang jeg havde min yorkie, der kunne hun altså osse skræmme de voksne af anden etnisk herkomst op i lygtepælene. Altså jeg kan forstå når det er middel og større hunde.. men en pisrotte på 4,5 kg med en sløjfe i håret, så er det meget svært at tage helt så alvorligt.
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.983
Vi var helt sådan..øh hvad sker der lige, vi tilbød jo endda at gå ud igen så han ku komme ud uden at være i nærheden af os.. vi blev helt forbavset over den reaktion..ja vi har mødt folk der er bange for hunde, men ham er var jo nærmest panisk.. (jeg bor iøvrigt i ghetto område)
maj 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 111 Svar: 3.114
Man hører gang på gang i medierne at en hund har bidt og at folk ikke har styr på deres hunde.. Derudover syntes jeg også ofte det er noget man ser i gadebilledet..
Det er fint nok at man siger "den gør ikke noget", men jeg tror bare ikke det hjælper det mindste hvis man er panisk angst over om hunden nu gør noget..
Og har man sin hund løs, eller den er sluppet ud/fri, og man ikke kan kalde den til sig, så er man en anelse selvforskyldt hvis hunden kommer ud for noget..
Ja det er blot min mening..
sep 2005
Altså hvis det var mig, så ville jeg da vælge at gå 200m længere ind i skoven, hvor hundene skal være i snor.
aug 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 30
Tak for de sjove historier! Tror jeg vil tage dét til mig som Malene skrev. At jeg ikke skal føle at man skal gemme sig. Folk med andre baggrunde har jo selv valgt at flytte til vores kultur om de vil følge den eller ej.
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.968
Forleden havde jeg Morgan med i Avifauna, hundene er så velkomne der nede, personalet vil så gerne snakke med dem, giver godbidder osv.
Så var vi inde og se på smådyrene, Morgan var naturligvis med inde, da jeg ved han ikke vil skade dem, og de er naturligvis også i bur..
Da en mor ser Morgan, skynder hun sig at mase hende datter helt op imod et fuglebur da vi skulle forbi, han havde kort snor og gik lige ved min side! ..
lidt senere, kommer der en anden pige på 10-12 år vil jeg tro, hun bliver vildt forskrækket over at se Morgan, og hopper en halv meter op i luften, og løfter armene og går nærmest sidelæns da hun skal forbi os.
Jeg tager ikke hensyn til folk der ikke kan lide hunde på "den måde", altså jeg holder hundene indtil mig, har dem i snor, og holder mig på afstand osv. som jeg mener er almindelig høflighed.
Men jeg kommer nu hvor det passer mig, med mine hunde
aug 2012
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.617
- nå men jeg har også boet i et ghetto område med mange indvandre (sjovt nok?) vi var på et tidspunkt kommet til at lukke Trille ude i opgangen (onde mig) der kom vores overbo ned, hun turde ikke gå ind i lejligheden for vores hund stod der hahaha vi prøvede jo bare det samme som jer folk får næsten vinger når de så min faaarlige gravhunde blanding til sidst blev jeg så træt af det, at jeg bare sagde "ja pas på, hun kan hapse dig i en mundfuld"....
Jeg prøvede på et tidspunkt at en lille møgunge sparkede en bold efter hende.... Ja så blev jeg fanme sur !!
aug 2012
Det var da Benjamin stadig var en lille vaps. Der er alle jo som regel helt solgt til stanglakrids når man render med sådan en lille bebs.
Vi gik forbi 3-4 piger i 8-10 års alderen som sagde "nåååååååååååårh hvor er den søøøøøød". Og da vi havde passeret sagde den ene "den er så sød så jeg kunne løfte den op i luften og hamrer den ned i jorden". Og så sagde veninderne noget på deres eget sprog.
jul 2012
Da de drenge sparkede bolden efter Trille (og ramte) så slap jeg da bare Trille løs ja så skulle i fanme se dem løbe også troede Trille jo rigtig de skulle lege jeg stod bare og sagde "pus dem Trille, tag dem" Trille løb ind foran dem hele tiden, så de vendte om hele tiden og kunne ikke komme ind i opgangen... Ja så kan man fanme lade være med at sparke bolden i hovedet på hende !!
aug 2012
mar 2008
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 142
Han var rimelig hurtig til at accepterer hundene, men rotterne er han stadig (7 år efter) stadig ikke fan af..
Jeg oplevede dog en gang som barn (har vel været 11-12 år) at jeg luftede vores labrador og selvom jeg kun var et barn, så var der virkelig ingen problemer.. Han gik normalt uden snor hjemme (ude på landet) og gik ligeså fint på plads og lystrede hos mig som hos min far der har trænet ham.. Den dag var vi inde i byen og jeg havde snor på ham og instrukser hjemmefra på kun at gå rundt om parkeringspladsen.. Pludselig bliver jeg passet op af en gruppe indvandre drenge på 15-16 år som truede mig med det ene og det andet hvis ikke jeg forsvandt med hunden og aldrig kom igen.. Dog var de så bange for han at de jo egentlig ikke turde røre mig, men det er voldsomt hvad de kan finde på synes jeg..
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.367
nov 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 613
aug 2008
aug 2008
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
Jeg har også flere gange oplevet det- især med mødre, som trækker deres børn til sig. Jeg viser da bare, at jeg har styr på ham og har ham i kort snor på den anden side af mig. Ingen problemer i det.
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.065
Jeg synes det er synd de er så bange for hunde... Men jeg har så også oplevet situationer, hvor en har smidt en cykel efter min hund (og ramt), en kvinde der spyttede efter os, en mand, der forsøgte at slå os med sin stok, børn der kastede sten efter os... dengang jeg boede i KBH nordvest. Så flyttede jeg :b
Så stopper medlidenheden med dem altså og jeg bliver sur. MEGET sur.
feb 2006
maj 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 111 Svar: 3.114
feb 2006
aug 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 170
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 33 Hunde: 3 Emner: 21 Svar: 1.087
I starten af tråden skriver du, at Jehovas vidner slet ikke forstår sig på hunde, Det er en skrøne.
Jeg er bestemt IKKE Jehovas vidne, men jeg har en del kendskab til dem: Vi bor i en lille by, og en stor del af min familie er JV, og stort set alle jeg kender har en eller flere hunde, og det er lige fra gravhunde og til schæfere, og deres hundehold er nøjagtigt lige som vi andres !
maj 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 3.378
Deres gæster er heller ikke altid lige glade for hunde. Jeg oplevede at stå i stueetagen og vente på elevatoren sammen med Cody. Den kommer så ned og inde i elevatoren står så vores underbo (moren) sammen med den ældste søn og en dreng, der var på besøg. Af respekt for at de ikke bryder sig om hunde osv. tager jeg Cody så langt væk fra elevatoren, som jeg kan og stiller mig, så jeg er imellem Cody og elevatoren. Der er faktisk ikke alverden af plads, men man kunne sagtens komme trygt ud uden at have nogen som helst berøring med Cody. Det klarer den ældste søn også i fin stil. Ikke noget problem der.
Men den dreng der var på besøg! I guder! Knægten stak i et hyl og tudbrølede. Han ville bare ikke gå ud af elevatoren og forbi hunden, uanset hvad vores underbo gjorde. Også selvom hun forklarede ham, at det var en sød hund, den kunne ikke nå ham, den ville ikke bide ham, den ville ikke gøre ham noget osv. osv. osv.
Stædig som jeg er valgte jeg faktisk at blive stående med Cody og afvente. Vi bor der også, og jeg tager altid hensyn til mine naboer og sørger for, at min(e) hund(e) ikke generer nogen. Vi skal alle være der.
Underboen valgte så til sidst at køre elevatoren op på 1. sal, stige ud med den stortudende dreng og så gå ned til fordøren via trappen, hvor de på ingen måde kommer i nærheden af mig og hunden.
Sikke en fest
maj 2008
"Urene dyrs berøring
Herunder især svin, aber, hunde. Berøring af disse dyr eller strint fra en hund der ryster sig eller berøring af snuden kræver rituel renselse enten af hele kroppen eller af den specifikke legemsdel."
Jeg tror næppe det handler om at skulle vaske hænder 1000 gange
feb 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 218
nov 2008
aug 2012
nov 2008
nov 2008
naa ja ENIG med troldens far og m selv... det er sgu ikke h er dag man ser saadan en gang testosteron fyldt rygklapperi herinde. ha ha:-)
jul 2012
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 138 Svar: 2.089
Hmmmm, mig ikke fatte???
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 77 Svar: 927
Sidst vinter ved sidste aftentur med mopsen kl ca.22 det var bælgmørkt.,der var dog en enkelt gadelygte,kom pludselig ud af mørket to sortklædte kvinder,der skreg og råbte,af mopsen.Jeg indrømmer,jeg skreg også,da jeg lige pludselig,blev konfronteret,med sådan to mørkklædte dame,hvor kun ansigtet var synligt.
Det var en total groteskt episode,og den blev ikke mindre af,en mand,som kom ud fra sit hus,også for at gå den sidste aftentur sagde til mig.
Det kunne jo i realiteten,være to bankrøvere,sådan som de var "formummet".
Da,kunne jeg ikke lade være med at grine,og han grinte også.
Så,jeg kan kun tage sådanne "ikke lide hunde episoder",,med lidt sort humor.
Og ellers,lufte hund som det passer mig,og så totalt ignorerer,deres hysteri,omkring vores hunde
.
maj 2008
Og jeg forstår ikke, hvad du mener - for jeg har vist ikke påstået noget om, at nogen her i tråden siger, at alle muslimer er bange for hunde?
jul 2012
maj 2008
Isabelle - jeg beklager
jul 2012
okt 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 129
Jeg bor selv i et område med mange af anden etnisk herkomst end dansk, men oplever dog ikke den frygt. Tror aldrig jeg har observeret noget andet end at de bare har ignoreret hunden, når jeg kommer forbi. Har en stor cocker, der MEGET (alt for) gerne vil hilse på folk, så selvom han er i kort snor, rejser han sig på bagbenene for at kunne søge hen til folk. Han får selvfølgelig ikke lov og jeg forventer ligeledes at folk spørger om lov, inden de hilser på ham. Og møder jeg folk, der viser frygt, tager jeg ham gerne tættere på mig selv, når vi går forbi. Jeg har intet behov for at tricke andre folks frygt for mine dyr. Ligesom jeg heller ikke tager en rotte ud, når jeg har besøg af nogen, der er bange for rotter.
jul 2012
jan 2008
Din historie er også sjov.
Hvis jeg havde set jer,var jeg død af grin.Ligesom ham,manden fra villaen,der fik mig til at grine.
Så,katrine
løb du bare videre med din hund,og gør som mig.Luft kræet som det passer dig,og tag den i snor,som nu det passer,og ignorerer afsky og angst fra mennesker,der ikke kan lide hunde.
OG,så må jeg desværre tænke mere og mere
"land skik følge eller fly".
.MEN,jeg kunne IKKE drømme om at stemme på D.F,eller venstre eller de konservative.,så er det sagt
mange hilsner vibeke
aug 2012
feb 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 218
jan 2008
Og så til mig fra m22/så stemmer du vel slet ikke
godt nok er det her indlæg dage siden.
MEN,jeg må have luft.
Hvad pokker mener du M "ditten dytten datten" 22,at hvis man ikke stemmer på D.F./liste C eller liste V,,så er der ikke andre partier,der duer ;;;
D.F.,bliver aldrig aldrig "stuerent",Venstre bukker og skraber for alt der "lugter" af "gylle",industriens forurening,og økonomiens "forurening",og efterlader sig et "ragnerok",af økonomisk gæld.De konervative,er der bare ikke mere,fortæl mig hvor de er henne,politisk,samfundsmæssigt,hvilken økonomi har de,hvad laver de p.t. ???..Liberal alliance,hvem er der,og hvad laver de ??
Nå-det var lidt politisk,og måske lidt naivt indslag her på h.g..Hvor politikken,jo "svæver" lidt i det uvisse.
OG,godt nok.
Vores hunde behøver ikke at blive "politiserede".
Måtte bare have lidt "forsinket politisk luft"
vibeke
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 334
jan 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 14
Det her er Danmark og hunde er en del af vores kultur og en del af vores familier, hvis jeg møder andre der skaber sig lige så latterligt over at se min dejlige hund så er jeg den første til at indrømme at jeg oftest ville ønske at jeg også havde en kæmpe legesyg Mastif jeg kunne sende efter dem..
sep 2005
jan 2012
Han ryger i opgangen selvom det er forbudt her og har også præsteret at springe sikringerne i hele opgangen fordi han prøvede at installere en strøm-lus i kælderen til at have køleskab og fryser dernede hvilket heller ikke er tilladt... Så fremgangsmåden med den person ville aldrig blive anderledes! Han er en gennemført idiot og er glad for at han snart smutter!!
maj 2008
Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 124 Svar: 6.751
dec 2012
Følger: 36 Følgere: 261 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 3.408
Wow :D
jan 2012
dec 2012
Opgange har den her lille regel....der siger der skal være fri passage...for alle -om de så er bange for hunde -selvom du ikke er, ikke gider hoppe rundt i sko, barnevogne eller whatever...
Så etnicitet, angst og ganske almindelig høflighed, pli og hensyn til sine medmennesker og andre lignende sympatiske træk....hvad gør så at du er hævet over den her regel?!
Hvor længe skal man have boet et sted før man bare må placere ting i opgangen til gene for andre? Hvornår får man sær-regelsættet udleveret?
maj 2008
jan 2012
dec 2012
Jeg elsker min hund selvom han ikke sidder ude på opgangen mens jeg tager overtøj på....
Jeg elsker min hund selvom jeg godt kan lide indvandrere....
og jeg elsker også min hund selvom jeg ikke tror jeg er verdens f-ing navle og at min ret til at gøre ting hævet over reglerne for alle andre og jeg intet hensyn behøver tage...
Men vend det da ENDELIG til at VI stiller helt URIMELIGE krav for dit hundehold...fordi vi påpeger det er en anelse usympatisk at brokke sig over nogen ikke kan lide du gør noget du egentlig ikke burde....
DU kunne også prøve at tage det til dig....men det er åbenbart for meget forlangt...!
jan 2006
Følger: 1 Følgere: 59 Hunde: 5 Annoncer: 2 Emner: 340 Svar: 14.201
I er sq da helt udenfor rækkevidde, de fleste af jer ?
Klart, nu har det været sådan i Danmark at vi har hund og at det bare er sådan det er - men nu skal vi altså til at acceptere en gang hysteriske folk med en anden baggrund, der går amok fordi vi passerer dem med vores hund i snor ?
Og at de SKAL være der - vores hunde KAN være der ...
Ja, lad os da sælge ud af vores danskhed - lad os indføre hundefrie områder, lad os indføre retten til at en voksen mand må gifte sig og lave børn på en pige under 15 år, lad os afskaffe ulovligheden i pædofili, og lad os indføre sharia-lovgivning alle steder i Danmark.
Lad os bøje os forover og tage den for fuld hammer op i elgiganten ... det er da det eneste rigtige ...
Gud bevare Danmark - halalhippierne og de politisk korrekte venstreforvirrede fjolser gør det ihvertfald ikke.
jan 2006
Ida - intet sted har jeg skrevet at vores hunde skal løbe til højre og venstre og hoppe op af andre mennesker. Jeg er om nogen imod at man slipper sin hund løb, hvis man ikke har styr på den.
Så det du skriver her :
Og så kan jeg virkelig ikke se at det skulle være at sælge ud af min danskhed at jeg tager hensyn til andre og lige venter 3 sekunder med at gå med min hund så en skrækslagen person er gået forbi, eller sætte hund på min snor inden i entreen frem for ude i opgangen. Det er skisme da ikke det der gør mig dansk!
- er mao temmeligt irrellevant for det jeg skriver - og jeg er ikke uenig med dig i, at man skal tage hensyn, hvilket jeg altid har gjort.
jan 2006
Omvendt - så synes jeg måske nødvendigheden i at have en løs hund i en opgang er til at overse ....
jan 2006
"Skrid med dit lorte-sexual affald" ... kan jeg sige det til en forældre, og forvente at vedkommende svarer pænt tilbage ?
Temmeligt sikkert ikke ...
Vi har hund i Danmark - vi er rigtigt meget glade for vores hunde - så det der "fucking hund" ... nej, den holder sq ikke.
maj 2008
jan 2006
Ja, naturligvis finder jeg det relevant - ellers havde jeg ikke skrevet det.
Denne her leflen for minoriteterne .. det er ikke gået skide godt i hverken Frankrig, England eller Tyskland .. jeg kommer aldrig til at forstå, at nogen kan synes det er iorden at vi indordner os efter nogle, der kommer udefra og er utilfreds med forholdende.
Så må de skride - men ... jeg kan se, at mange herinde er uenig og mener, at det er OS, der skal ændres ... og det er bare en røverdårlig ide.
Det med hundene - det er jo bare én ting.
maj 2008
jan 2006
"Fucking" er ganske rigtigt et dagligdagsord - men i en konflikt er det altså, uanset hvordan og hvorledes man vender det, optrappende.
jan 2006
Jeg tror at det var fordi manden ikke kunne lide hunde ....
jan 2006
Så læs igen ...
Og nej, jeg kan ikke lige finde det, så enten finder du det selv, eller også må du bare stole på det jeg skriver ... eller ikke.
Jeg har intet sted skrevet at det drejer sig om respekt eller mangel på samme - jeg har derimod skrevet, at jeg synes det har taget overhånd med vores hensyntagen til en kultur, der ikke passer skidegodt ind i vores samfund.
jan 2006
Der er så flyttet en indvandre famile ind på 1 sal og den ene dag står jeg på gangen, på vej ud for at lufte Sally hvor han så kommer ind i opgangen! Han vender sig om, smækker døren i så både hund og jeg er ved at få den i hovedet!
Jeg er ikke enig - men det tror jeg heller ikke vi bliver.
Du mener at skylden ligger hos Michael mht det optrappende - jeg mener den ligger hos den anden.
"Hej, vil du ikke lige være sød at tage din hund til dig - jeg er ikke så glad for hunde"
Havde den model mon været at foretrække ? Istedet for at smække døren i hovedet på hund og ejer ??
jan 2006
.. undskyld, men hvad skal vi så gøre ?
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.694
Og tilbage til det med at være bange. Hvor pokker er respekten for andre mennesker og deres frygt? Jeg er ikke bange for hunde, nej, men jeg havde nærmest kastet mig ud af et vindue, hvis jeg skulle igennem en opgang, og der så var nogen, der havde placeret en tarantel midt på gangen.
jan 2006
Det lyder som sagt så pænt - men det gør de meste i teorien jo.
jan 2006
Det er helt oprigtigt ment - hvis ens fobi er så voldsom så kan man få hjælp til at håndtere den.
Jeg tager altid mine hunde til mig ved møde med andre mennesker - sætter snor på mine gamle hunde som er DRØN ligeglade med mennesker og aldrig kunne drømme om at gå hen til nogen ... det er det hensyn jeg tager - uanset hvad kulturel baggrund folk har - længere vil jeg ganske enkelt ikke strække mig.
Folk der ikke kan lide hunde