{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

Hader folk der....... {{forumTopicSubject}}

er virkelig sur på folk der ikke kan styre sine hunde, fordi da mig og bella var ude at gå kom der en mor og 2 børn gående, den ene lille dreng holdte hunden, som var en stor boxer. da vi kom forbi den gik den til angreb på bella, fordi den lille dreng kunde jo ikke holde den store hund, men fik heldigvis fat i den anden hunds halsbånd og rev den væk inden der skete mere. bella fik dog en stor forskrækkelse men heldigvis skete der ikke noget med træningen, og den kan stadig nemt være sammen med andre hunde til hundetræning smiley har nemlig hørt at det kan ødelægge hundens træning fordi den bliver så skræmt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hader folk der.......
  • #1   26. aug 2011 Sådan noget er virkelig træls, og det du oplevede var meget uansvarligt af moderen til drengen.

Det kan ødlægge meget, når de bliver overfaldet.
    Min Dina blev overfaldet af to løse Husky´er sidste år, og siden har hun været meget usikker på andre hunde. Hun fik kun overfladiske skrammer, men hendes dækken blev flået i stykker (heldigvis havde hun det på, for ellers havde det været hendes hud).
    Ejerens bemærkning til mig bagefter var: "Din hund kan jo bare lade være med at skrige, for så tror mine jo at det er et bytte"
    Min hund var i snor, og de andre var løse og havde ikke engang et halsbånd om halsen. Det var et sted, hvor hunde skal være i snor (statsskov)
    Nu er Dina meget usikker, og farer tit i hovedet på andre hunde. Især når hun er i snor og folk lader deres løse hunde løbe hen til hende.

jeg blev selv meget forskrækket, selvom jeg troede at jeg var kommet mig helt over, at min gamle hund blev flået af en løs Schæfer. Det hele kom lige retur. Det var en forfærdelig oplevelse, at bære sin lille hund hjem, mens tarmene hang ud af den. Jeg kan stadigvæk få mareridt over det.

Jeg tror at du bedst kan hjælpe Bella ved, at lade hende møde så mange venlige hunde som muligt.

• #2   26. aug 2011 Det var en rigtig træls oplevelse og en rigtig dum situation, som både Bella og du blev sat i. Det er ikke ansvarligt at overlade snoren til en person, der ikke kan magte hunden i den anden ende - og slet ikke når personen er et barn.

Det kan ødelægge rigtig meget, når en hund bliver overfaldet. Jeg har selv kæmpet i over et år med at rehabilitere Cody, efter at han sidste år blev umotiveret overfaldet af to hunde (der sjovt nok også blev luftet af børn!). Det er rigtig hårdt arbejde at skulle rette op på noget, som andre har forårsaget.

Men jeg er glad for, at Bella ikke lige umiddelbart ser ud til at have lidt overlast efter oplevelsen - men som Hanne foreslår, så sørg for at hun får en masse gode og positive oplevelser med andre hunde smiley

Kommentér på:
Hader folk der.......

Annonce