836 visninger
|
Oprettet:
Min dumme far! :D {{forumTopicSubject}}
Ja min far har passet Konrad, fordi jeg skulle med en veninde til eksamen.
Nu har jeg så mine problemer med at få ham igen - hvilket jeg tit har.
Min far ELSKER Konrad, og han er ret god til at finde på gode undskyldninger.
haha
Se f.eks. denne samtale fra idag
http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/off_topic/69712-min_aandssvage_far_d?status=1#_=_
Altså har i samme problemer med jeres forældre, eller er min far et særtilfælde :D?
Jeg savner sgu min hunni Men jeg ved at han har det FANTASTISK hos min far sammen med de andre hunde
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Hun truer med , når jeg får min egen lejlighed, at komme og stjæle hende i tide og utide - det går nu nok, Pølsen er ligeså glad for hende !
dec 2010
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 110
Men jeg ved at han hygger sig med de andre hunde, og her er han jo alene indtil jeg finder en ven til ham
Haha Jeg får heller ikke lov til at gå af med Konrad. Hvis jeg skulle af med ham, så var min far der som den første
Han elsker virkelig det lille pus
Da jeg slæbte ham med hjem (da jeg boede hjemme) jamen så var der det ene og det andet i vejen, og føj han var grim Men efter en uge, så var det hans bedste ven Han er sgu sjov min far
Da jeg flyttede gik der en måned før jeg fik lov til at få ham med op i lejligheden. For hver gang jeg skulle hente ham, kom den ene undskyldning efter den anden HAHA
aug 2011
Følger: 16 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 4.531
dec 2010
Jeg fik for nyligt en ny hund (som tidl. ejer desværre ikke mente at jeg var ansvarlig nok til at have, så hun hentede hende igen ?!?!?!?!?!?! ), og min far havde passet dem, da jeg skulle til KBH.
Begge hunde havde hygget sig HELT vildt hos min far, men da han kom med dem, så trak den ene mere end den anden for at komme hen til mig. Det er det skønne ved gensyn
aug 2011
Følger: 16 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 4.531
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
Mine forældre skal også passe ham, når vi skal på ferie og jeg er sikker på, jeg får en møg forkælet og total uopdragen dreng hjem igen
dec 2010
Så nu ved jeg hvem jeg skal putte med i nat
Min dumme far! :D