Dumme, dumme mor og far! *URF* {{forumTopicSubject}}
Hey alle mine venner!
Nu er jeg altså nød til at smide en skriftlig klage over min mor og far.
Ikke nok med de kommer og sørger for, jeg ikke må være sammen med mine søskende. Så kommer de bare og tror de bare de gå fra mig i dag timerne.
Men jeg fik skovlen over dem her i går.
Far vækkede mig kl. LOOOORT om morgennen, lige mens jeg drømte om den skønneste mad. Og så hiver ham mig sgu også med ud af døren og så ud i kulden. Jeg var lige ved at bide ham. Det var sgu for galt.
Men så kommer vi endelig tilbage fra en tur i den udendørs fryser. Så løber jeg ind til mor og gemmer mig. Men så kommer tiden at mor også skal på arbejde. Og fra at vi har ligget på gulvet og leget og puttet, så skal jeg fandeme i køkkenet hvor mit mad og vand står. Far og mor påstår at det er nemmere og holde styr på mig der, så længe jeg har nogle små uheld med min blære. PJAT siger jeg til dem hvergang. Linoliums gulv er bare ikke lige så sjovt og tisse på, som afhøvlede trægulve.
Så da mor satte det der MØG børnegitter for døren. hvad i hvad? - Så satte jeg mig da bare ned og tissede på gulvet- HA, så kan de lære det! - Jeg er fransk bulldog og ikke en lille tæppe tisser til schæferhund som bare gør hvad der bliver sagt. - Jeg er min egen hr.!
Men jeg vil gerne lave en pote indsamling til udrydelsen af børnegitre.
Så modtager gerne donationer. Hunde kiks med katte smag, er den bedste valuta og bruge når man skal forhandle.
/Nicki
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Hvordan kan de dog gøre sådan `Fjerne alt din glæde ved at tisse på trægulv ? Har de ingen pli ?
Hvis du sender din adresse så har jeg et brochure med en masse råd til "pay back time" ;)
jan 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 211 Svar: 1.239
Den sag vil vi gerne støtte, for vores far og mor er også så onde, at vi skal være bag et børnegitter, når vi skal være alene hjemme. Og det er endda bare fordi jeg (Luis) lige kom til, at tygge lidt i deres fine lædersofa engang, vi var alene hjemme. Så nu lukker de os bare ude i gangen bag et børnegitter.
/Luis & Oliver.
apr 2005
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 6 Emner: 274 Svar: 1.225
Rulle - JA TAK! gider du?
jan 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 211 Svar: 1.239
nov 2009
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 6 Emner: 49 Svar: 1.824
Og Katur må endda være i hele huset
Som straf bed jeg altså også lidt i væggen. Så kan de lære det!!!
hilsen Satu
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 90 Svar: 1.360
næ nu ska i høre hva JEG har gjort som hævn
jeg har bidt mig ud af flere af de her klapsammen burer, for mor ku da bare købe et ordenligt nok - og gulvtæpper, ja bider man hul i midten så er der snore der løber heeeele vejen og så ska det hele skiftes hæhæ
(bare fordi man måske lige kom til at flå dørkarmen af en enkalt gang, hmmf!!!)
Hilsen Boddy (7 år)
nov 2009
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 6 Emner: 49 Svar: 1.824
Dumme, dumme mor og far! *URF*