{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

Dumme dumme mor.... {{forumTopicSubject}}

Vores mor er rigtig dum for tiden, vi har selv set hendes butik, og den er fyldt med guffer, men får vi flere guffer herhjemme ???

Næ nej, hun er rigtig nærrig med gufferne, så vi får ikke flere end vi plejer...

Vi syntes hun er rigtig tarvelig.....

Men til gengæld har hun mere tid til vores lufteturer om morgnen, og nu får vi lov til at sove helt til kl 7 hver morgen...
- Det var vist lidt et hundeliv vi havde før hvor vi blev vækket af vores sødeste søvn på sofaen kl 5.45...

Mille og Lady


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumme dumme mor....
  • #1   11. maj 2010 Dejligt at i kan få lov at sove længere smiley Jeg får nogen gange lov til at sove helt til kl. 12, fordi min ene mor bare går hjemme smiley Jeg er nemlig meget morgen-doven smiley
    Men sikke noget snyd med de guffere smiley Bare kom hjem til min mor, hun giver mange gode ting og sager smiley


  • #2   14. maj 2010 Altså her i onsdags havde hun 1 kg guffer med hjem til os, men vi har ikke fået dem alle sammen endnu.....

    Vi glæder os til at skulle med mor på arbejde en dag, for så kan hun ikke lade vær med at gi os guffer hele dagen...-)))

    alle de hunde der kommer på besøg i hendes butik får nemlig masser af guffer...


  • #3   14. maj 2010 Hvor har din mor sådan en butik henne? Det lyder lige som en butik for mig nemlig! Jeg har kun været i sådan en butik hvor man blev puttet i alle mulige seler af en sød dame.. Det var ikke så sjovt.. Så jeg kunne godt tænke mig at besøge en butik hvor man bare får guffere smiley

  • #4   14. maj 2010 Hun kalder det Hillerød der hvor butikken ligger..
    -men hun siger at der også ligger en i århus med de samme slags lækre guffer, og Christa der har butikken i Århus er smadder sød og gir gode putte krammere og masser af nus og guffer....


  • #5   14. maj 2010 Årh hun lyder også sød smiley Og min mor siger at jeg bor tættere på Århus end på Hillerød.. Jeg tror lige jeg vil logre ekstra meget og give hende mange kys det næste stykke tid, og se om jeg så får lov at komme i den butik smiley

Kommentér på:
Dumme dumme mor....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce