{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

Dumme dumme mor.... {{forumTopicSubject}}

jeg har jo købt et lille reflex "dækken" til min hund og det skulle hun selvfølgelig have på iaften da vi skulle ud og gå, men da hun fik det på stod hun og kiggede på mig som om det var et klovne kostume jeg har givet hende på smiley

men her i huset skal man jo sætte sig inden man får snor på, men idag gik det bare ikke så let som det plejer, hun ville slet ikke sætte sig tror frøknen var meget fornærmet og min kæreste blev ved med at sige jeg bare skulle give hende snot på men nej hun skulle ikke vinde. det tog 10.min men til sidst satte hun sig og vi gik en dejlig tur.

tror hun tænkte mange tanker om mig. hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumme dumme mor....
  • #1   11. nov 2011 Sådan er min osse når hun får dækken på, hun hader det....
    Men får hun det ikke på så fryser hun rigtig meget.... Så her er det altså bare ærligt at hun hader det, for hun hader endnu mere at komme ud og fryse... smiley


  • #2   11. nov 2011 Hehe, Vi får det samme "er-du-idiot? - blik" når vi sætter frakke på Alma når vi skal ud at gå... Hun fryser simpelthen hvis ikke hun har den på, så vi har følt os nødsaget til det smiley Så ja, jeg kender det godt smiley

  • #3   11. nov 2011 hehe de kærer hunde. men mon ikke de vender sig til det.? eller måske bare lærer og accepteredet.


  • #4   11. nov 2011 hehe

    mine bliver heldigvis glad for at få på dækken eller refleks dækken ,)


  • #5   11. nov 2011 Ja min er så småt begyndt at vænne sig til det men har brugt det i 2 mdr nu....

  • #6   11. nov 2011 Haha :o) En af de første gange Chico havde et på stoppede han også bare ligepludselig op udenfor også ville han ikke gå længere før jeg tog den af smiley

  • #7   11. nov 2011 Vores Mika er sååå ynkelig når hun får det på, piver og klynker højlydt og kaster sig ind i buret, og venter på en reaktion fra mig, når hun kigger på mig med de mest ynkelige øjne hun kan finde frem.

    Lige så snart vi tager første skridt ud af døren har hun glemt det.

    Dramaqueen eller hvad? smiley


  • #8   11. nov 2011 Kaoz er kold for alt.. Dækner, sko, forbindinger og andet jeg mener han skal have på når vi går tur - bring it on, når moar siger det er ok, så er det ok =)

    Men sidder dæknet ikke rigtigt, er forbindingen løs - så stopper han op, søger øjenkontakt ogt venter til jeg har rettet til =)


  • #9   11. nov 2011 N - M
    vores lader også til at glemem det lige så snart vi kommer udenfor smiley


  • #10   11. nov 2011 onde mor altså.
    Her havde jeg problem da Akita voksede ud af sit halsbånd og skulle have et nyt på. første gang jeg prøvede stak hun af og måtte lokkes tilbage med guffer. Da hun endeligt fik det på gemte hun sig resten af dagen. det var bare ikke hendes halsbånd. Altså dumme mor hvorfor skal man da have et nyt....


  • #11   11. nov 2011 Hanne, ja det tror jeg er meget rigtigt, rent er lækket, sådan ca 5 min hihi.

    Raven har fået en fin morgenkåbe, jeg er normalt ikke tilhænger af tøj, men hun fryser sådan når hun har været i bad, og det til trods for fyntørring.

    Så Mor her fandt en fin en herinde, i bad med hunden, tørre og så kom den store glæde...for Mor altså... Raven fik sin dejlige tykke morgenkåbe på....og stivnede totalt..Her stod min fine hund, midt på gulvet, fuldstændig forstenet:o))

    Jeg tog hende op og ville lægge hende på et tæppe, ikke om hunden rørte en muskel da jeg løftede den eller stillede den på tæppet, hun blev bare stående.

    Jeg måtte bøje mig og tage den af til sidst, da havde hun stået sådan i ca 15 min..

    Der er en grund til vi kalder hende Divaen:o)))


  • #12   12. nov 2011 ja enten blir hun glad eller også stiver hun som Raven:o)

    Sjove er de, de små 4 benet..


Kommentér på:
Dumme dumme mor....

Annonce