dumme hvipse {{forumTopicSubject}}
mor og Theis var ude i deres have og pludeselig høre jeg Theis skrige og kigger ud mor kommer løbende uden Theis og siger der er hvipse jeg blev jo pist for troede han stod nede ved alle hvipesene men mor havde flyttet ham men hun var selv fuld af hvipse så hun skulle lige væk min mor er blivet stukket på næse og på øre og Theis er dog kun blevet stukket på hånden, så skulle mor lige vise far hvor de var og så havde de hundene med dernede så diesel blev stukket og mor blev stukket igen
vi har fundet hvipsene de er i jorden og nu håber vi at få dem væk
alle de stukne har det efter omstendighederne godt
min mor er lidt sej så man mærkede ikke på hende hun var stukket 6 gange
theis græd meget længe og hvor meget hevet men har det godt igen
og sikke nogen skrig diesel gav fra sig men han viser ingen tegn på smærte han har ikke feber ingen væjrtrækningsproblemer og er så vidt jeg kan se ikke længere hævet
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 33 Svar: 1.057
jan 2008
Følger: 49 Følgere: 44 Hunde: 1 Emner: 293 Svar: 3.478
entlig har jeg mest ondt af min mor der er helt hævet i hovedet hun blev stukket på næse og øre og øjnlog og morten blev stukket under øjet men han blev ikke det minste påvirket af det
og også diesel for han kunne jo ikke fortælle hvor det var han blev stukket men den ene pote hævede lidt men er faldet ned igen
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Find hvepsenes indgang og vent til om aftenen efter solnedgang. Sprøjt indgangshullet (og andre, hvis der er flere) med Fronline spray (loppemiddel til hunden og katte) grundigt i hullet. Læg en stor sten eller flise over hullet - VUPTI.
jan 2008
det var næsten samme råd min mor fandt på nættet der skulle hun bare hælde kogene vand ned og flise over
jan 2008
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Jeg turde ikke andet, for de bliver godt nok tossede, når der bliver rodet med deres bo ;o)
jan 2008
sep 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 53 Svar: 243
Held og lykke med at få det væk boet og god bedring til dem som blev stukket af hvepsene.
dumme hvipse