{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

KLAPHAT ... (langt) {{forumTopicSubject}}

Ska lig ud med noget galde og luft...

Det kan godt være tysker siger Dumme dansker, men i lig måde da ...
Bor på landet op af den tyske grænse.. på vejen kommer to tyske biler, de tror de er kørt forkert, en vender oppe i svinget og holder 50 m fra vores hus (råd bil) og en holder foran vores hus (grå bil).. de snakker så sammen med den længst fra huset... jeg går ud fra at den grå bil holder på græsstykket ud til vejen som er offentlig, han vender bilen og kører op til den røde, men nej de skal alligevel den vej de oprindeligt kørte, den grå bil bakker tilbage i vores indkørsel og den røde kører igen op i svinget og vender..
da de lig er kørt trækker jeg vandslangen op mod vejen da vi lig har fået sået græs i torsdag og derfor skal vande græsplænen, da ser jeg 4 fede hjulspor i den nye græsplæne...

Så har den FORBANDET grå bil IKKE lavet en tre-punkts-vending ude på vejen, men bare kørt 1½ m ind på vores nye græsplæne lavet en u-vending , som endda slet var nødvendig da de havde snuden den rigtige vej til at starte med, indtil han kom ud på asfalten igen...

ÅÅÅHHH hvor er jeg gal..

Fik Uffe fanget , ind i bilen , og eftersætter med 120 km/t (Ja ved godt det er dumt) , men ØV de var væk ...
Er rimelig god til tysk, så havde skældt ham røven fuld på dansk og tysk...

Hilsen Betina...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KLAPHAT ... (langt)
Kommentér på:
KLAPHAT ... (langt)

Annonce