{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er tog så dyrt?
  • #1   24. maj 2012 Jeg ser semifinalen til mgp'et:P

    Enig det er da fjollet dyrt..


  • #2   24. maj 2012 vi er 10 mennesker der skal til københavn til speedway. vi skal gi hold så fast fra esbjerg til københavn 5500 kr. Det SINDSYGT! også siger de vi skal bruge de offentlige mere.????

  • #4   24. maj 2012 Tog er åndsvagt dyrt - jeg ville have været en tur i Fredericia til Vild med dyr messen fra Aalborg ville det koste mig 666 kr tur/retur. Jeg valgte at blive hjemme.

  • #5   24. maj 2012 Det er helt tosset, 2 personer og 1 hund kan bedre betale sig at køre i bil fra Kbh til Århus og retur end tage toget (trods det vi har en tørstig bil)

  • #6   24. maj 2012 Ja offentlig transport er dyrt.
    Jeg bruger aldrig det offentlige transport, da jeg har bil, men her er så lige et regnestykke

    Sorø - Fredericia - koster ca 250 i toget hver vej og det tager ca 2 timer.
    Med bil: Det tager 2 2/5 time eller mere, koster 220 over broen hver vej og derudover mindst 400 i benzin - altså dyrere end at tage off transport.
    Men alligevel vælger jeg bilen - fordi jeg ikke vil betale så meget for en togbillet, når der faktisk kommer ydermere udgifter oveni togbilletten - fra stationen til bestemmelsessted osv.

    Det er nemmere med bilen.


  • #7   25. maj 2012 Det offentlige er alt for dyrt...

  • #8   25. maj 2012 Det er dyrt og sidst jeg havde hunden med (som jeg havde købt børnebillet) til, ende det med vi blev forvist til at sidde på gulvet i mellemgangen, da han ikke kunne være helt inde i "båsen" (halen blev ved at falde ud).
    Så en voksen, en børnebillet og to pladsbilletter for at sidde på gulvet:( så er der lagt fra Kbh til Århus.


  • #9   25. maj 2012 Hvis i havde bestilt ca 2 måneder før og kunne rejse på et skævt tidspunkt kunne i sikkert få billetterne til det halve

Kommentér på:
Hvorfor er tog så dyrt?

Annonce