{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

Hvorfor er mennesker sådan??? {{forumTopicSubject}}

Vi har i dag hentet vores lille nye hvalp, fordi lille Fiona døde af en hjerneblødning bare ½ år gammel i onsdags.

Lille Sally, som vi har døbt den lille nye er en blanding af en Yorksterrie og (Øh kan ikke huske det noget med west...). Hun er bare 8 uger. Min søster var dybt chokeret da hun ringede hjem og fortalte at nu sad hun med hende. Der boede en del hunde i stalden. Og da hun gerne ville se moderne kom de med en lille west... der skulle være hvid, men var beskidt, pelsen så forfærdelig ud og hun var våd. Hun blev hentet overfra stalden. Og hvalpene, ja de var ude i en gang i nogle burer. Sælgeren spurgte hvad for en vi skulle have. Jo, en sandfarvet pige. Så tog en af hvalpene ud af buret kiggede, nej, det er drengen, smed ham ind igen. Så den næste. Min søster var chokeret, men besluttede trods stedet at den lille pige vi havde bestilt ikke skulle blive der mere. Så hun købte den trods foreholdene. Sælgeren fortalte at de plejede at købe hvalpe mad i Silvan og ellers fik de madrester kartofler og sovs. Min søster sagde hun havde travlt og forlod skyndtsomt stedet med vore lille Sally i armene.

Da hun kom ud i bilen til min broder brød hun grædende sammen. Også fordi vi mistede lille Fiona fordi hun også var blevet misrøgtet af en forhandler. Jeg må indrømme jeg forstår det ikke? Foregår det virkeligt sådan? Er der slet ingen regler for disse mennesker? De bør ikke have ret til at have dyr.

Undskyld jeg er bare så vred. Men nu sover lille Sally trygt over hos Else i sin lille fine nye kurv og hun kommer aldrig til at bo hverken i bur eller i stalden mere og restmad. Never, hun skal selvfølgelig have noget ordentligt hvalpemad. Og i næste uge ofre vi, trods den dyre regning hos dyrelægen for Fiona, et tjek. Så vi er sikre på hun ikke er syg. Men hun er meget mere robust en lille Fiona der var en lille Papilon.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er mennesker sådan???
Kommentér på:
Hvorfor er mennesker sådan???

Annonce