Ikke længere aktiv i forum. {{forumTopicSubject}}
Jeg vil ikke gå i detajler for ønsker ikke at dette skal blive en fnidder tråd, men jeg har besluttet mig for ikke længere at deltage aktivt i forummet.
Her er ingen sure miner. Jeg er ikke vred på nogen og dette er heller ikke en "drama queen" afskedstråd for der er ingen grund til at sige farvel. Jeg er her stadigvæk indtil videre og kan altid træffes på PB.
Jeg har faktisk været meget i tvivl om jeg overhovedet skulle postet dette indlæg, men da jeg har været rimelig aktiv herinde på det sidste ville jeg heller ikke bare forsvinde lige pludseligt uden at give besked og måske give anledning til spekulationer eller diverse konspirationsteorier.
Og så må I alle have en rigtig dejlig lørdag aften!
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Og hvis du "ombestemmer" dig kan du jo altid komme tilbage
God lørdag til dig også
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Så det er en beslutning som jeg ærligt må sige at jeg er ked af - men godt kan forstå - set ud fra min egen synsvinkel forstås. Dine motiver kender jeg selvsagt ikke.
Håber vi mødes her og der :o)
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Hvad er det der sker i disse dage på hg ?
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
Du må også have en god lørdag aften
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 11.102
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 74 Svar: 2.013
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.585
Jeg ved heller ikke hvad der sker.... men den sidste tid har jeg konstateret 2 ting, enten ´trådene meget tamme, ellers bliver man hurtigt svaret spidst tilbage hvis man mener anderledes... jeg ved at jeg altis skriver pænt og ordentligt, og gør mig umage med at sige min mening på en måde der ikke træder folk over tæerne, alligevel oplever jeg at få spidse svar tilbage...
Ikke længere aktiv i forum.