536 visninger
|
Oprettet:
°Charlotte° - Caya's menneske mor <3
27. nov 2011 Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 165 Svar: 1.057
27. nov 2011 Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 165 Svar: 1.057
mad tråd både frokost og aftensmad ! {{forumTopicSubject}}
Da folk her inde jo simpelthen er så utrolig kreative så tænker jeg at jeg lige kan spøger hvad i skal have at spise i dag ? både frokost og aftensmad !
okt 2007
Følger: 63 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 5.764
Og til aften skal vi have fyldt kalkun bryst, med hjemmelavede kartoffelbåde og Champion/hvidvins sauce...
Jeg fylder en stor lomme jeg har skåret i kalkun brystet, med frisk spinat blade der er hakket godt, og Feta der også er hakket, binder den med madsnor eller stikker et par stegenåle i den... for at holde på fyldet...
Bruner den på alle sidder i en høj pande.. skruer ned og lægger låg på... lader den stå og småsimre ca 30-35 min så er den færdig..
Inden har jeg ordnet kartoflerne, skåret dem i gode både, lige ladet dem koge i 3 min. inden jeg hælder vandet fra, krydrer dem med det jeg nu ønsker, smider en sjat olie over og blander det godt... og så ud på en bradepande dækket med bagepapir... ca 35 min på 225 i ovnen så har man de lækreste kartofler...
Saucen laver jeg ved at tage kalkun brystet op, lige riste nogle championer i fedtstoffet og så hælde lidt hvidvin til... og en jævning - smages derefter til med honning - salt og peber... og vupti så har man den lækreste ret at stille på bordet!!
aug 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 760
Til aften skal vi have kyllingebryst med urteris-salat og Hjemmebagt brød
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.402
Til aften står den på koldskål
mad tråd både frokost og aftensmad !