{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.752 visninger | Oprettet:

Helena J
Helena J
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 25

Problemer med kollega {{forumTopicSubject}}

Hej hundeelskere.

Det er ikke direkte hunderelateret dette her, men sidder og er i syv sind.

I disse krisetider er det ikke nemt at få job rundt omkring.

for 1 1/5 måned siden blev jeg ansat i en afdeling som er en del af en større foretning.
Jeg er studerende så arbejder kun deltid et par gange om ugen.

Vi er et team på 10 medarbejdere, jeg står fast sammen med 3 forskellige.
hvor af den ene er en endnu ikke afsat stilling, derfor har jeg skiftende makker hver 2 uge.

Sagen er at hende jeg arbejder sammen med i weekenderne og jeg, bare ikke kan sammen! Vi fungerer ikke sammen hverken arbejdsmæssigt og heller ikke personligt. Vi små skændes, hakker på hinanden, jeg oplever at hun overtager mine kunder også bliver jeg gal, det forvirrerer kunderne at hun blander sig og det gør mig vred. Og hun skal hele tiden gøre mine opgaver efter og holde øje med om jeg gør tingene ordenligt, gør jeg ikke det skal jeg nok få det af vide, det er også fint nok, men hun gør det heller ikke selv rigtigt, hun snakker ikke særlig pænt og det konfronterer jeg hende med, hvorefter hun resten af dagen bliver ret så fornærmet.
Men sidste gang vi arbejdede sammen endte det med at jeg fik et opkald fra min chef dagen efter hvor hun sagde at vi overhovedet ikke have gjort vores arbejde godt nok og det var ikke ok at forlade stedet som vi gjorde, det har min kollega så sagt til min chef var min skyld da jeg ikke kunne finde ud af arbejdet.
Samtidig med at hun allerede tror hun kan det hele og det kun er jeg der laver fejl.

Det skal lige siges at vi blev ansat på samme tid så er begge forholdsvis nye.