Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3 retters menu
  • #1   19. feb 2012 hvad sætter fødselslaren pris på, eller kan evt absolut ikke lide

• #2   19. feb 2012 Det er mig der er fødselaren, jeg kan ikke så godt lide sådan noget budding agtig noget til dessert, jeg er heller ikke vildt meget for grøntsager, men nogle kan godt spises, og der skal være grøntsager til

• #3   19. feb 2012 Og oliven er der INGEN i familien der kan lide

• #4   19. feb 2012 lav evt en tallerken med 3 forskellige ting tun mousse, rejer lækkert italiensk skinke ... det kan altsammen pyntes med salat og laves med en dressing med fx purløg til, så er der noget for alle, godt brød til...

til dessert ville jeg bare købe gode islagkager

hovedret, alt efter økonomien kan jo være sted, men man kan også lave en god gryderet med kylling og ris og så sætte skåle med forskelligt tilbehør... kokosmel, peanuts, ananas stk, osv

• #5   19. feb 2012 Måske også en vigtig ting hvor mange bliver i ?

• #6   19. feb 2012 Tror ca vi bliver 10-11 mennesker

• #7   19. feb 2012 Så nærmer vi os nok der hvor det gerne må være noget der kan forberedes lidt på forhånd (efter min mening).

Foret: Koldt torskefad m. Rejer, æg, kaviar og flutes. Kold hvidvin gerne lidt sød.

Hovedret forslag 1:
    Oksesteg eller indbagt mørbrad m. Hasselbagte kartofler, hvidløgsflutes og chmpingon - løg - rød- gul og grøn peber svitset i honning. Rødvin eller en form for classic øl.

Hovedret forslag 2:
    Pasta i flødesovs m. hvidløgsflutes. Rødvin eller en pilsner agtig øl.

Dessert:
    Vanillie is m. dåse pære eller fersken, pyntet med råcreme og revet chokolade + et par chokolade kringler.

Og så lige lidt om det pasta:

Kog pastaen (evt. dagen før) hæld dem i et fad med de krydderier man nu kunne tænke sig. Tilføj bacon, skinke, svitset oksekød, coctail pølser, ærter eller majs kun fantasien sætter grænser. Hæld fløde over og noget revet parmasan ost.
    Sættes derefter i ovnen til det er varmet godt igennem (når sovsen koger tager det ca. 20 min).
    Man kan evt. lave 2-3 forskellige versioner

Og tilråcreme
    2 æggeblommer
    2 spsk flormelis
    1 tsk vanillie sukker
    1/4 piskefløde
    fløden piskes stiv og æggeblomme og sukker piskes godt derefter piskes det sammen.

• #8   19. feb 2012 og til desserten portvin eller sherry

Og alternativ dessert kunne være
    Irish Coffee
    Cuba Caramel i varm kakao med flødeskum
    Lumumba

• #9   19. feb 2012 jeg er selv meget glad for fisk, men der er mange der ikke bryder sig om det, derfor foretrækker jeg forretter hvor der er noget for både fiskefolket og de andre. så kan man nemlig også bytte indbyrdes...

• #10   19. feb 2012 Det var også bare et forslag smiley

Nu er jeg så ikke typen der tager hensyn til den enkelte når jeg skal sammensætte en menu, er der noget folk ikke kan lide kan de springe over, det varierer jo meget hvor kræsne ens omgangskreds er, og personligt gider jeg ikke lave otte forskellige retter bare for at alle kan få.

Så vil jeg hellere foreslå at skrive i invitationen hvad menuen er, så kan folk spise lidt hjemmefra hvis det ikke lige er dem.

Kommentér på:
3 retters menu

Annonce