3-retters menu? 3-retters menu?
Jeg skal holde fødselsdag på lørdag og vi bliver ca. 12 mennesker. Jeg vil gerne lave en 3-retters menu, men er lidt blank med hvad jeg skal lave. Det må ikke være alt for svært og det gør ikke noget, hvis noget af det kan laves dagen før.
Til forret har jeg tænkt på tunmousse, netop fordi det kan laves dagen før og så smager det jo godt:) Er der ikke nogen har har nogle gode forslag?
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.929
Ellers Tiramisu. Den bliver kun bedre af at trække natten over :).
Måske noget oksesteg med bagekartofler til hovedret. Det passer jo sig selv i ovnen
dec 2008
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.342
hovedret - en lækker steg, evt, culotte, cuvette, oksefille, skinkesteg , med kartofler, pommes, sovs, salat .
dessert, is eller kage, evt med lidt sødt ved siden af, slik eller frugt.
dec 2008
Men jeg stemmer nu stadig for chokolademousse
okt 2009
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 6 Emner: 51 Svar: 2.249
Forret
Ved ikke, det er ikke noget jeg gør så meget i.
Hovedret
(jeg laver den tit, den passer sig selv og man behøver ikke bruge særlig dyrt oksekød)
(link fjernet)
Desert
(link fjernet)
dec 2008
Det tror jeg faktisk, jeg selv vil lave en dag. Det var jo slet ikke så dårligt
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 237 Svar: 3.145
Pernille og Baronessen -Casa della K9 . Har du en opskrift på Mørbradbøffer i champignon/flødesovs ?? Det tror jeg nemlig alle kan lide.
Ej der er også mange gode desserter. Det må jeg lige kigge nærmere på:)
aug 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 138
Har vi tit serveret - og alle siger at det er en af de bedste kage, de nogensinde har smagt!
Den kan godt virke lidt kompliceret, men se videoen, lav en ting af gangen, og så er det faktisk ret nemt!
(link fjernet)
Den skal laves dagen før senest, men blir kun bedre jo flere dage, den står.. Mmm..
3-retters menu?