20.398 visninger
|
Oprettet:
Ansøgning til stilling som kontorelev {{forumTopicSubject}}
Sidder her og skriver ansøgning til Kontorelev stilling.
Nogle som har gode erfaringer med at skrive ansøgninger? Og evt give lidt fif, til hvad der er godt og ikke godt at skrive.
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.649
nov 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 56
Kom gerne med rettelser, eller hvis det er noget man ikke kan skrive
LINAK A/S D 14 Februar 2012 Group Headquarters
Smedevænget 8
6430 Nordborg
Ansøgning: Kontorelev
Med stor interesse, søger jeg stillingen hos Jer, som Kontorelev.
Da jeg blev ansat som kontorassistent hos Sydenergi, var jeg ikke i tvivl om hvad jeg ville med min fremtid, nemlig en kontoruddannelse.
Derfor søger jeg stillingen, da jeg ser Linak, som en stærkt international virksomhed, med udfordringer og muligheder for at udvikle sig personligt.
I mit erhvervs liv, har jeg arbejdet ved:
Sol og Strand ( Feriehus udlejning ) som kontorassistent
Sydenergi i bredbånds afdelingen ( både privat og erhvervsafdeling ) som kontorassistent
Plejecentre som Social og sundhedshjælper
I lære som materialist hos Matas som fagligt.
Hvorfor skal i vælge mig?
Som person kan jeg oplyse, at jeg er en frisk ung kvinde på 26 år, jeg er engageret, fleksibel,
ansvarsbevidst, serviceminded, udadvendt og en motiveret person, som går 110% ind for det jeg laver.
Jeg er en rigtig god kollega med overskud til at hjælpe andre
En stor den af min fritid går med familie/venner og håndbold/fitness.
Jeg bor i Guderup, sammen med min kæreste og vores dejlige hund.
jul 2005
Jeg ville starte med at præsentere mig selv, derefter hvad du har lavet og så hvorfor de skal vælge dig og så en afslutning. Brug gerne punktform, det gør det let at overskue når de læser.
Sætningen "Som person kan jeg oplyse" synes jeg personligt ikke om, og "frisk, ung kvinde" får dig ikke til at skille dig ud af flokken, der må være andre ting der beskriver dig mere unikt.
Nu har jeg ikke læst annoncen, men du skal sørge for at finde de stærke sider du har, som passer med det de søger og fremhæve dem.
nov 2011
(link fjernet)
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 71 Hunde: 2 Emner: 339 Svar: 6.049
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 1.955
Og ja jeg ville nok også starte med en lille præsentation af mig selv og derefter min joberfaring…
En lille ting – du har skrevet den i stedet for del i den næst sidste linie ”En stor den af min fritid går med familie/venner og håndbold/fitness”.
Det kan godt være jeg spørger dumt, med hvad er en ”fagligt”? Du har skrevet: ” I lære som materialist hos Matas som fagligt”…
jul 2005
Tror især deres krav om sprog er vigtig at fremhæve.
Hvad var det ved dine tidligere job der gav dig arbejdsglæde og hvordan kan du relatere det til det job du søger?
nov 2011
Takker jer alle mange gange for jeres input og rettelser, vil helt klart tage det til mig.
Kim: Jeg hr min mors fantastiske telefon stemme
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
Det er også som kontorelev, min studievejleder har givet grønt lys for den - dog har jeg ikke fået noget respons for den endnu, da det først er her nu at de vender tilbage, men jeg er selv fuldt ud tilfreds med den ...så skriv hvis du vil se den, måske er der noget du kan bruge
nov 2011
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 201 Svar: 1.672
Derudover går jeg ud fra at du sender dit CV med, så hvad du har lavet før skal ikke stå i ansøgningen. Hvem du er står også i CV'et, så det ville jeg heller ikke tage med i ansøgningen. Brug istedet for dine faglige og evt. nogle få personlige kompetencer i ansøgningen. Hvad kan du bidrage med til virksomheden?
Et bud fra mig, det plejer at give pote her
nov 2011
jan 2014
Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 2
jan 2014
Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 2
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 884
Kommatering, sammensatte ord, bindestreger og andet godt grammatik vil også være en fordel at få læst op på.
Ansøgning til stilling som kontorelev