Ansøgning - pædagog {{forumTopicSubject}}
Jeg har skrevet denne ansøgning, som kontaktperson til unge mennesker. Primært piger ml. 15-18 år..
Er der nogle der gider komme med ideer til hvordan den kan blive bedre?
Her kommer den:
Nyuddannet pædagog med interesse, for arbejdet med udsatte børn og unge!
Jeg henvender mig til jer vedrørende den ledige stilling som kontaktperson, for unge piger ml.15-18 år.
Lidt om mig: Jeg er en kvinde på 27 år, bor i Holbæk, med mine to skønne drenge.
Årsagen til, at jeg netop søger job hos jer, er, at jeg gerne vil arbejde med udsatte børn og unge, med særlige problemer og behov. Lige nu er jeg i gang med min bachelor opgave, på pædagoguddannelsen, hvor jeg er færdiguddannet i jan. 2012. Under min sidste praktik, har jeg været på et akut opholdssted, for unge ml. 12-18 år, med sociale og emotionelle problemer. Det at, jeg havde døgnvagter på egen hånd, har udviklet mig meget – jeg har fundet mit ”kald” indenfor det pædagogiske område, hvilket jeg mener, er rigtig vigtigt for min fremtidige arbejdsplads (forhåbentlig jer) - da jeg, derfor er meget engageret i mit arbejde.
I min tredje praktik, har jeg ligeledes stået for forskellige praktiske opgaver, som er opstået. F.eks. har jeg flere gange været i kontakt med både offentlige instanser, forældre og tværfaglige samarbejdspartnere, for at løse de problemer, der er opstået undervejs.
Derudover er jeg et meget kreativt menneske, hvilket jeg ser som en fordel, i forhold til arbejdet med unge. Jeg er ikke bange for at fjolle og lave skøre ting, men samtidig er jeg også god til at være alvorlig og tage de svære samtaler med de unge.
Jeg har bil og kørekort, derfor er skiftende arbejdstider intet problem for mig.
Jeg føler virkelig, at en ansættelse hos jer vil være det bedste, der kunne ske for mig. Derfor ser jeg frem til at høre fra jer snarest.
Med venlig hilsen
maj 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 1.750