Ansøgning - pædagog {{forumTopicSubject}}
Jeg har skrevet denne ansøgning, som kontaktperson til unge mennesker. Primært piger ml. 15-18 år..
Er der nogle der gider komme med ideer til hvordan den kan blive bedre?
Her kommer den:
Nyuddannet pædagog med interesse, for arbejdet med udsatte børn og unge!
Jeg henvender mig til jer vedrørende den ledige stilling som kontaktperson, for unge piger ml.15-18 år.
Lidt om mig: Jeg er en kvinde på 27 år, bor i Holbæk, med mine to skønne drenge.
Årsagen til, at jeg netop søger job hos jer, er, at jeg gerne vil arbejde med udsatte børn og unge, med særlige problemer og behov. Lige nu er jeg i gang med min bachelor opgave, på pædagoguddannelsen, hvor jeg er færdiguddannet i jan. 2012. Under min sidste praktik, har jeg været på et akut opholdssted, for unge ml. 12-18 år, med sociale og emotionelle problemer. Det at, jeg havde døgnvagter på egen hånd, har udviklet mig meget – jeg har fundet mit ”kald” indenfor det pædagogiske område, hvilket jeg mener, er rigtig vigtigt for min fremtidige arbejdsplads (forhåbentlig jer) - da jeg, derfor er meget engageret i mit arbejde.
I min tredje praktik, har jeg ligeledes stået for forskellige praktiske opgaver, som er opstået. F.eks. har jeg flere gange været i kontakt med både offentlige instanser, forældre og tværfaglige samarbejdspartnere, for at løse de problemer, der er opstået undervejs.
Derudover er jeg et meget kreativt menneske, hvilket jeg ser som en fordel, i forhold til arbejdet med unge. Jeg er ikke bange for at fjolle og lave skøre ting, men samtidig er jeg også god til at være alvorlig og tage de svære samtaler med de unge.
Jeg har bil og kørekort, derfor er skiftende arbejdstider intet problem for mig.
Jeg føler virkelig, at en ansættelse hos jer vil være det bedste, der kunne ske for mig. Derfor ser jeg frem til at høre fra jer snarest.
Med venlig hilsen
maj 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 1.750
Blev dog lidt forvirret over du skriver at du er nyuddannet og senere skriver du er færdig til jan 12
Og så er der lige lidt komme fejl Jeg har arbejdet rigtigt meget med mine kommafejl, så sådan nogen springer mig måske bare mere i øjnene end andre
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
Kopirer den lige og retter de fejl jeg mener der er Men jeg har muligvis ikke ret, hø hø
Nyuddannet pædagog med interesse for arbejdet med udsatte børn og unge!
Jeg henvender mig til jer vedrørende den ledige stilling, som kontaktperson for unge piger ml.15-18 år.
Lidt om mig: Jeg er en kvinde på 27 år, bor i Holbæk med mine to skønne drenge.
Årsagen til, at jeg netop søger job hos jer er, at jeg gerne vil arbejde med udsatte børn og unge med særlige problemer og behov. Lige nu er jeg i gang med min bachelor opgave på pædagoguddannelsen, hvor jeg er færdiguddannet til jan. 2012. Under min sidste praktik har jeg været på et akut opholdssted for unge ml. 12-18 år med sociale og emotionelle problemer. Det at jeg havde døgnvagter på egen hånd har udviklet mig meget – jeg har fundet mit ”kald” indenfor det pædagogiske område, hvilket jeg mener er rigtig vigtigt for min fremtidige arbejdsplads (forhåbentlig jer) - jeg er derfor meget engageret i mit arbejde.
I min tredje praktik har jeg ligeledes stået for forskellige praktiske opgaver, som er opstået. F.eks. har jeg flere gange været i kontakt med både offentlige instanser, forældre og tværfaglige samarbejdspartnere, for at løse de problemer der er opstået undervejs.
Derudover er jeg et meget kreativt menneske, hvilket jeg ser som en fordel i forhold til arbejdet med unge. Jeg er ikke bange for at fjolle og lave skøre ting, men samtidig er jeg også god til at være alvorlig og tage de svære samtaler med de unge.
Jeg har bil og kørekort, derfor er skiftende arbejdstider intet problem for mig.
Jeg føler virkelig, at en ansættelse hos jer vil være det bedste der kunne ske for mig. Derfor ser jeg frem til at høre fra jer snarest.
Med venlig hilsen
Som Rikke skriver springer det mig også i øjnene, at du skriver nyuddannet og senere skriver du er færdig i jan 2012. Det hænger ikke helt sammen.....
jul 2010
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 12 Svar: 296
jul 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 10 Svar: 365
jeg ønsker dig held og lykke med din ansøgning og håber du både tænker dig godt om og hermed passer på dig selv og dine drenge samt finder dit drømmejob
jul 2010
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 12 Svar: 296
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
Plus gør den målrettet endnu bedre ....arranger et møde med de steder hvor du gerne vil arbejde og sælg dig på dit glatte ansigt for mennesker kan man huske ikke bogstaver på et stykke papir.
Al held & lykke med jobjagten ; )
aug 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 139
Men det er selvfølgelig min holdning, ved ikke om den er rigtig eller forkert
Held og lykke
maj 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 1.750
Jeg synes også du sagtens kan søge det her job selv om du ikke er ældre og ikke har så meget livserfaring... De unge har også brug for at det ikke kun er en masse "gamle hoveder" der er på stedet
Og der er da ikke noget motiverende ved at vælge et normal område, når det er special området du brænder for
Ansøgning - pædagog