{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Kattemennesker 2! {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley
Jeg skrev tidligere et forum om min kattekilling der havde utrolig dårlig mave og som også kastede op.
Ville bare fortælle jer hvordan det gik når nu i var så søde at komme med gode råd..
Vi endte med at tage en tur til dyrlægen fredag formiddag.
Hun ved endnu ikke helt hvad der er galt med ham, eller om det muligvis bare var en rigtig slem omgang dårlig mave..
Han fik tre indsprøjtninger..
en med antibiotika da det måske var en infektion i tarmsystemet.
en med noget mælkesyrebaktiere (tror jeg den hed) som skulle stabilisere hans mave og så fik han en med noget kvalmestillende så han ikke ville kaste op mere. Derudover havde han fået øremider som også blev behandlet.. vi fik noget pro-kolin med hjem som han stadig får og han er nu på skåne kost i form af kogt kylling.
Hvis han ikke har det bedre mandag morgen skal vi ind og aflægge en afførings prøve da det så muligvis kan være amøber..
Dog ser det ud til at han har det bedre. Han har kun været på toilettet to - tre gange siden vi kom hjem og han er begyndt at lege meget mere end han gjorde før! det ved jeg så ikke lige hvor godt jeg synes om da jeg er vågen det meste af natten nu! smiley hihi...
Men alt i alt virkede besøget hos dyrlægen og min killing ser nu ud til at have styr på sin mave igen smiley
Mange tak for alles hjælp..

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Kattemennesker 2!

Annonce