{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.292 visninger | Oprettet:

Nyt gulv?? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg står i den situation at jeg skal have lagt nyt gulv herhjemme, da hundene har bidt i gulvtæppet, og simpelthen ikke kan lade det være nu - så derfor skal vi have laminat gulv, (det der ligner træ)..
så jeg vil lige høre om nogen har prøvet det eller kender til det ?
er det noget man kan lave selv??
skal der lægges noget UNDER gulvet ?? (der er træ, under vores gulvtæppe)
hvad skal man bruge til at lægge det med??

har brug for hjælp og vejledning. er helt på bar bund så hvis nogen ved noget om det (også udover de spørgersmål jeg har skrevet, så skriv endelig).

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt gulv??
  • #2   6. nov 2011 Der skal vist noget filt under, og er man lidt handy kan man godt lægge det selv...

• #3   6. nov 2011 underlag er efter smat og behag jeg plejer bruge noget du bla kan købe i jem&fix der er flamingo/sølv papir

men så skal under lag være helt lige

er der hvor det skal ligget spån eller planke gulv ??

for at ligge det skal du bruge gulv. målebånd/tomstok. stiksav. og en bankeklods. det er det

og køb aldrig andet end click gulv smiley

• #4   6. nov 2011 Altså det værste ved det (vi har det) er at det ikke kan blive rent ved støvsugning! Der SKAL vaskes gulv og efter 10 min med hundene er det beskidt igen! smiley
    Man skal også passe på hundene ikke tisser på det - vi kan godt se hvor Lilo har haft sine uheld som hvalp, der "bøjer" det ligesom op! Hvis jeg selv kunne vælge ville jeg have lagt rigtig trægulv eller sådan noget "Klik" trægulv - det tror jeg ser meget bedre ud smiley

• #6   6. nov 2011 vi bor i lejlighed og jeg har helt ærlig ikke særlig meget forstand på træ, så ved ikke helt hvad det er for noget træ der ligger nedenunder. der er nærmest sådan nogle stor plader smiley
    og ja da vi som sagt bor i lejlighed, vil vi ikke gøre det helt store ud af det, med dyre dyre gulve osv.

maria - TRO mig - tis pletter på gulvtæppe er heller ikke særlig fedt! og heller lige feje og vaske gulv, end at SKULLE støvsuge hver eneste gang smiley

• #7   6. nov 2011 ulla

burde han gøre så kommer de lige til at sidde lidt bedre sammen smiley

• #8   6. nov 2011 så er det bare finde et tilbud på noget billigt laminat gulv i fx jem&fix eller bauhaus

og det tager ingen tid jeg kan uden problemer ligge 50kvm gulv på under 2 timer hvis der bare er en der slæber det til. men har så og¨å lagt en del gulv smiley

personligt har jeg selv junckers parket ask i hele huset. undtaget stuen der er pt beton gulv men snart samme gulv der smiley

• #10   6. nov 2011 Vi har laminatgulv og er supeglade for det.

Vi valgte det da der var mistanke om at vores ene franske havde støvmideallergi og vores gamle gulv havde riller mellem brædderne.

Dog skal man være opmærksom på, at hundeklør høres meget tydeligt på et sådan gulv:-((

Der er mange forskellige priser på sådan et gulv, men køb ikke det billigste.

Selv om I ikke køber hos f.eks Tæppeland, så besøg alligevel en sådan forretning og hør ind til hvordan det lægges og hvad man ellers lige skal vide:-)

• #11   6. nov 2011 ulla man banker det i enderne når det ligger plan med gulvet for at de sidder helt tæt og låser odenligt smiley man kan godt nøjes med at gøre det for hver 3 række

det andet er den dovne løsning.

neteG laminat gulv kan du tit få ned til 40kr og det er jo meget nemmete af holde laminat i forhold til parket

og laminat får ikk så nemt ridser og skal aldrig sæbe behandles

• #12   6. nov 2011 Money -

med hensyn til ridser i et laminatgulv, så handler det mest om kvaliteten.

Vores var rimeligt dyrt, men er så også af en type der bliver brugt på diskoteker, så det kan bestemt holde til noget.

Vi har også flere gange haft hundetræf her hos os, hvor hundene har fået lov at karte rundt på gulvet uden at der er kommet ridser.

• #14   6. nov 2011 Kaospiloterne Rex & Robert2

laminat er generalt meget stærkere mod ridser end alm parket smiley

• #15   6. nov 2011 Money -

bukker, nejer og undskylder - ved da ikke lige hvordan jeg fik læst dit forrige indlæg, men galt fat på det fik jeg da :-))

• #16   6. nov 2011 okay smiley tak for alle svarende smiley
    money - ja hvis du kan finde laminatgulv til 40 kr, må du da gerne sende et link..

det skal ikke være et dyrt gulv, når vi nu kun bor til leje. der skal sikkert lægges gulvtæppe på igen når vi flytter. men jeg VIL IKKE have gulvtæppe på. smiley

• #18   6. nov 2011 Nu arbejder jeg selv i bilka, så jeg går lige og holder øje engang i mellem - men jeg har fundet noget til 50 kr i tæppeland smiley nogen der ved om tingene i tæppeland, plejer at være iorden smiley ?

• #19   6. nov 2011 bare det er click system smiley

• #20   7. nov 2011 Ja Nete selvfølgelig skal vi dét smiley
    og ja vi har snakket med ham smiley

• #21   7. nov 2011 Vi har købt det billigste i Bilka(40,-kr. m2) til vores stue på 50 m2 med deres skum nedenunder. Vi har mange hunde, både store og små og børn og her 5 år efter, har vi stadig et pænt gulv, ingen tispletter fra hvape eller noget, der ikke har kunnet vaskes af. og vi vasker bestemt ikke gulv, hver gang vi støvsuger. Der fåes lignede i de fleste byggermarkeder til nogenlunde samme pris og i mange forskellige slags.
    Til prisen har det været et rigtigt fint gulv.

• #22   8. nov 2011 Okay mette det lyder rigtig fint smiley har lige set at de i bilka har gulvet til 39 kr i den her uge smiley desværre er der først råd næste måned smiley øv bøv d:
    men så er det jo godt man er medarbejder og får lidt rabat på kortet smiley
    - tak for alle jeres svar smiley

• #23   8. nov 2011 mette.
    købte du også deres skum, eller sad det på ? hvis du købte det ved siden af, hvad kostede det så ? smiley

• #24   8. nov 2011 Jeg købte deres skum i ruller, jeg mener vi købte det billige uden fugtspærre, men er ikke helt sikker. men vi spurgte en af de ansatte om det først. Det er vist noget med 150,- . 199,- for 15 m2.

• #25   9. nov 2011 nårh det jo ikk så galt så smiley

Kommentér på:
Nyt gulv??

Annonce