{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Nytårsaften {{forumTopicSubject}}

Ja ja jeg er i god tid....! smiley Men i år skal vi bare hygge med et vennepar og vores børn, som er i alderen baby - 5 år. Jeg sidder lige og tænker lidt over hvad vi egentlig skal lave den aften...

Hvad laver I?

Drikker I og fyrer den "værste" fest af?
Spiller I spil?
Ser tv?
Leger I selskabslege?

Osv...

Kom gerne med forslag til hvad der gør en nytårsaften hyggelig og sjov.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nytårsaften
  • #1   20. okt 2011 Plejer at lave så lidt som muligt......

Nytårsaften mistede en del betydning for mig, for år tilbage

• #3   20. okt 2011 Vi plejer at være sammen med min bror og svigerinde, men vi er altid hjemme inden kl tolv pga hundene..
    Tingene er stille og roligt, vi spiser bare noget god mad..

• #4   20. okt 2011 Regner bare med at det er Mickey og jeg i år. Så der kommer ikke til at ske noget specielt

• #6   20. okt 2011 Det er meget forskelligt. I år tror jeg bare jeg tager en tur hjem til min mor og hendes kæreste. Der plejer vi at hygge med god mad og spil, og så ud og se fyrværkeri kl 00:00.

Jeg ved ikke helt hvad kæresten skal. Jeg går dog ud fra, at han spiser med os som vi plejer - om han så tager videre bagefter ved jeg ikke.

• #7   20. okt 2011 Hmm ..
    Det bliver vist bare hundene og jeg, måske min mor også ..

• #8   20. okt 2011 Vi hygger - bare kæresten og jeg sammen med hundene. Vi tager gerne imod gæster men da de fleste af vores venner stadig fester igennem denne aften, er det som regel bare os.
    Vi laver lækker mad sammen og lukker en flaske vin op. Så spiller vi spil, nusser med hundene.
    Det er så hyggeligt

• #9   20. okt 2011 Sidste år (inden vi fik hund) havde vi 4 venner på besøg, og jeg havde lavet mad (hele ugen!) da ALT var hjemmelavet, fra is til sauce til kransekage smiley Det var stille og roligt, vi spiste maden og spillede noget buzz, så 90 års fødselsdag og så fyrede de andre af.

I år, får vi nogle vennepar på besøg, da vi har sagt at vi skal være hjemme ved os på grund af Balou, det er hans første nytår, men han har ikke vist noget utilpas endnu, ved de få gange der er blevet fyret af herude. Så vi håber smiley

• #10   20. okt 2011 Jeg sætter mig i tv stuen med mine 3 vovser og hygger, de og jeg får guffere, og det er så den aften. Ungerne er flyttet hjemmefra og manden skal ud som vagt (igenigen), så jeg sidder alene for 3. år i træk, nogen skal jo være hjemme ved vovserne.

• #11   20. okt 2011 vi plejer at samle et par venner, købe super lækker mad, en masse drikke vare , og så holde stille og rolig nytårs aften med vennernes hunde og vennerne smiley vi synes nemlig alle sammen det synd hundene skal være alene hjemme sådan en aften, og de kan alle sammen sammen. og hygger hele dagen og hele natten sammen. super skønt at smække to fluer med et smæk.
    VI plejer at spise ved 18.30 tiden, og så drikker vi og fulde. går tur med hundene, og så spiller vi kort,(røvhul, 500, eller fisk) eller anden spil. og drikker mere. laver musik (vi har to dj's og musik makere med) , bedømmer musikken og hjælper dem smiley ..
    tager en masse sjove billeder.
    I år skal vi have en bette 2 årig dreng med, så jeg tror jeg holder den ædru og spiller noget playstation, og tegner lidt med ham , eller nogeti den stil. smiley måske læser jeg en rigtig vinter histrie for ham, og så når han putte sover, drikker jeg temlig sikkert lidt med de andre igen..
    Vi har aldrig rigtig leget lege. vi hygger os bare og tager det som det kommer. snakker om alt mellem himmel og jord. smiley

• #13   20. okt 2011 Herhjemme plejer det at være med mine forældre og nogle venner. Så hygger vi med mad og fyre fyrværkeri af.

Ved ikke om det bliver sådan i år, det kan være jeg skal fejre med venner.

• #14   20. okt 2011 Middag med en håndfuld venner, lege og alt alt for meget alkohol. smiley

Kommentér på:
Nytårsaften

Annonce