1.115 visninger
|
Oprettet:
Gå-væk kat... {{forumTopicSubject}}
Findes der ikke et eller andet man kan sprøjte/ smøre på områder, hvor katten ikke skal kradse?
Tror min killing er kommet i puberteten - han er pisse irriterende, kradser i alt, bider i alt og har krudt i r.... - Har aldrig haft problemet med den store kat... - Og de har indtil nu begge nøjedes med at kradse i måtten og i deres kradsetræ, som de godt må... - Men i går ser jeg så, at den lille har haft gang i tapetet i soveværelset i løbet af natten... - Vil helst ikke have gentagelser -
Så vil meget gerne høre, om der er nogle, der har et godt råd - noget som katte synes er forfærdeligt at kradse i???
jun 2007
Følger: 28 Følgere: 29 Hunde: 4 Emner: 21 Svar: 327
http://www.avifauna.dk/catnip-lege-spray-p-1221.html
sprøjtede det på kradsetræ. noget kattene godt kan lide og så viste jeg katten at den skulle kradse på træet. og hver gang jeg så at den havde kradset i noget andet tog jeg den hen til træet.
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.419
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.419
Min bette-skid kan slet ikke udstå catnip - han bliver sur, når han kommer i nærheden af det, så tror det ville have en modsat effekt...:-)
Ellers kradser han jo også der, hvor han må... -Og jeg fjerner ham selvfølgelig og sætter ham det "rigtige" sted, hvor han MÅ kradse, hvis han kommer til at gøre det et forkert sted.
-Men tapetet er blevet kradset i løbet af natten - og jeg vågnede ikke ved det!
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 38 Hunde: 8 Emner: 169 Svar: 3.803
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 38 Hunde: 8 Emner: 169 Svar: 3.803
Gå-væk kat...