{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Jeg undrer mig {{forumTopicSubject}}

endnu en gang *G*

Der må ikke oprettes annoncer med billeder, som ikke er ens egne....fair nok

Men når man kigger videoer igennem herinde, så ligger der bare mange med kendte musiknumre på.

Hvorfor denne forskel ?

Om du "låner" et billed eller et musikstykke, må da gå ud på et ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg undrer mig
  • #1   28. sep 2011 Jeg undres også. Jeg undrer mig også over, at der generelt ikke er mere fokus på ophavsretten i forhold til udfærdigelsen af fx videoer. Ved at skoleelever tit får til opgave at lave videoer med musik i- tystjålet

  • #2   28. sep 2011 Tror nu mere ang annoncer det er pga der er så meget snyd og folk laver annoncer med varer de ikke har derfor man skal tage egne billeder smiley

  • #3   28. sep 2011 Tror ikke det har noget med fake varer at gøre, tror mere hg er "bange2 for krav ang billed matriale...

    Men underligt man kan uploade videoer med musik, uden problemer, ligesom der står når man opretter billedalbum at man skal have rettigheder/ens egne billeder


  • #4   28. sep 2011 altså ang markedet synes jeg det er fint . for nogle sælger har ikke varene de sælger og dermed snupper de billeder andre steder fra for at kunne snyde folk og få nogle sorte penge og folk får ikke deres varer.

    Så synes det er fint man skal tage egne billeder smiley


Kommentér på:
Jeg undrer mig

Annonce