{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg undrer mig
  • #1   10. nov 2010 Jeg tænker umiddelbart, at hunden må mangle noget, som den prøver selv at kompensere for.

    Det er desværre meget let, at fejlernære på barf, med mindre man virkelig ved hvad man laver


  • #2   10. nov 2010 Jeg synes du skal spørge i en af barf grupperne, der er sikkert nogen der kan give dig et svar.

  • #3   10. nov 2010 Banielle og ej medløber
    hun får tilskud og er blevet undersøgt og har fået taget blod , alle tallene var fine også for de forskelige vitaminer og hun har gjort det i flere år og da hun fik tørfoder


  • #4   10. nov 2010 Tja -mine får tørkost (olivers) samt rå ben (med kød på). Begge har fin pels, pæne tænder osv. Begge æder græs i større mængder hvis de får lov.
    Reiki æder ALT hvad han kan finde i naturen -jeg tror han drømmer om at blive vegetar for det er altså både korn, rødder, bær, blomster mm der ryger ned.

    Han er helt pjattet med blåbær, brombær og solsikkefrø. Korn å jeg forhindre ham i at æde så godt jeg nu kan... det giver nemlig frygteligt dårlig mave, når hunde lige kværner en skålfuld fuglefrø eller hestenes havre;o)

    Men ellers stopper jeg ham egentlig ikke når han går og æder bær og den slags -han synes det er lækkert men trives hverken værre eller bedre i de perioder hvor han ikke har adgang til det.


Kommentér på:
Jeg undrer mig

Annonce