{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

hjælp til køb af bærbar {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Så er det vidst ved at være på tide at skifte min nuværende bærbar, som ikke fungerer uden strøm og hvor musen ikke længere virker, ud med en ny.

Men er der nogen IT-kyndige der kan give mig nogle gode råd til hvilke mærker jeg skal fokusere på og hvor på nettet det er bedst at købe?
Og ellers er alle råd velkomne.

Dette er mine behov for en bærbar:
Da jeg ikke har yv-pakke fordi jeg bruger min bærbar til at se tv på og en del film, har jeg nogle krav her,

- Min skærm på min nuærende bærbar r 15.4" og skærmen skal ikke være MEGET mindre end det. men heller ikke større, da den skal passe ned i min computer-rygsæk.

- Et ordntligt grafik-kort et et must. Hvad et ordentligt grafik-kort så er, det ved jeg ikke. XD

- Den skal have en rimelig hurtig processor, da jeg som sagt streamer og ser film.

Jeg spiller IKKE spil på bærbaren, så dette skal der ikke tages hensyn til.

- forholdsvis gode indbyggede højtalere er også vigtigt.

Jeg vil IKKE have en med et andet styrreprogram end windows, som f.eks. linux.

Og så er prisklassen mellem 2000-3000kr


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til køb af bærbar
  • #1   22. sep 2011 * yv-pakke = tv-pakke

  • #2   22. sep 2011 Jeg vil anbefale dig en compaq computer. det er en en rigtigt lækker computer. Har selv brugt en til compaq til og se den del film på og har aldig haft problemer
    Og af hvad jeg lige har kunne finde ligger prisen fra 3200kr og lidt op
    Det virker lidt som en svær opgave at finde en til de 2000.
    Link til Compaq http://www.compaq.com/country/dk/da/


  • #3   23. sep 2011 jeg kan godt finde en bærbar med de samme "tal" så at sige, som I Compaq, men ca. 1000kr billigere.
    Min Toshiba jeg har nu har jeg haft i 4 år og den har virket upåklageligt.

    Ksn det godt betal sig at give det ekstra for et mærke?

    Er det ikke de samme komponenter der er i de billige og dyre, men mærket der koster, eller er der en bedre holdbarhed i de dyrere mærker?


    Nogen der har nogle gode steder på nettet til at købe pc'er ved?


  • #4   23. sep 2011 Jeg kender ikke så meget til Toshiba. Har haft Dell i folkeskolen og der var mange problemer, har pt lenovo i skolen men det så også en del dyrer.

    Bruger selv HP smiley
    Jeg købt den da jeg gik i 7 klasse, og er gået ud af folkeskolen nu så den har holdt rigtigt godt, har kun haft et problem det var strømforsyningen der gik der fik jeg en ny med det samme.

    Men ellers er Ekspert og den salgs steder gode til og hjælpe en smiley

    Med det med komponenter kan jeg ikke sige så meget om da jeg ikke har den store viden om det.



  • #5   23. sep 2011 Underskylder lige double post, kunne ikke finde nogen rediger knap.
    men det kan være at du kan få lidt bedre computer hjælp inde på http://www.hardwareonline.dk smiley


Kommentér på:
hjælp til køb af bærbar

Annonce