{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Cavalier ejer
Cavalier ejer
Følger: 2 Emner: 15 Svar: 26

Hjælp til køb af stømpebukser {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal brug et par varme stømpebukser til mig selv da jeg er en lille frost pen men da jeg er på bar bund når det kommer til hvad de skal indhold for at værre varme vil jeg høre om der er nogle herind som har mere erfaring med stømpebukser ene jeg har?? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til køb af stømpebukser
  • #1   1. feb 2016 Uld er altid godt - og termo microfiber.

Er det uld, så er det som regel godt at finde et blandingsprodukt, så det ikke kradser.

Er det til at have på til kjole osv.? For ellers er termoundertøj i god kvalitet altså guld hvis man har bøvl med at holde varmen.

• #2   1. feb 2016 Det skal bruge til en kjole på lørdag smiley

• #4   1. feb 2016 Lyder nu pænt vanvittigt at have uld undertøj og sokker på i September, der render jeg da stadig ofte rundt i bare tæer smiley

Tænker også at det er de færreste der bruger uld undertøj , ja og undertrøje helt generelt , de fleste vælger nok hellere en varm cardigan og et par varme sokker eller hjemmesko smiley

• #6   1. feb 2016 smiley

Uld undertøj er da et hit.
    Holder dig varm og tør, hvad enten du er fysisk aktiv, så suges sved. Er du stille stående holder det dig lun.
    Kan bæres under det civile tøj.

Genialt til hunde og hestefolket.

• #7   1. feb 2016 Jeg siger jo heller ikke at der ikke er nogen, jeg siger bare at jeg ikke tror særlig mange bruger det mere. Jeg kender i hvert fald ikke en eneste, hverken ung eller gammel. Eller det vil sige min mand bruger "lange underbukser" på job hvis der er meget koldt, men ellers kender jeg ingen.

Jeg personligt er total hys med ting der kradser osv, og jeg kan simpelthen ikke bruge tøj med uld i, syntes det hele kradser helt vildt. er også hys med strik smiley

• #8   1. feb 2016 Jeg har flere sæt termoundertøj jeg veksler mellem, både i ren mikrofiber og i uldblanding. Tror faktisk at der er flere og flere som begynder at bruge det - og i dag kan man jo få nogle rigtig lækre sæt, slet ikke så tykke, kradsende og usexede som i gamle dage. smiley

• #10   1. feb 2016 Til emnet så bruger jeg om vinteren tykke strømpebukser fra H&M , aner ikke hvad de er lavet af, men de fungere ganske fint. Er ikke fordi jeg render rundt udenfor flere timer i kjole i vintermånederne .

• #11   1. feb 2016 Strømpebukser med min 50% uld er det jeg køber til vintermånederne. Jeg går altid i nederdel/kjole, har ikke ejet et par bukser de sidste 40 år smiley

Skal jeg være ude i flere timer med hundene, når det er super koldt, har jeg et par termoleggins over strømpebukserne og ja uldundertrøjer er et must smiley

• #12   2. feb 2016 Kirsten - You're one of a kind! Jeg tror jeg har kjole på 1-2 gange om året, men om sommeren går jeg gerne i kort nederdel og bare ben smiley

Ts. Jeg aner intet om strømpebukser, men jeg ville bare vælge et par pæne leggings, som ikke er ren kunststof.

• #13   2. feb 2016 Miemiv - Jeg ved det, sidste år gik jeg i bare ben og sandaler til midt i december smiley

Egentlig startede det med, at jeg ikke kunne finde ud af at sy bukser, jeg startede ret tidligt med at sy mit eget tøj og da jeg endelig havde lært det der med bukserne kunne jeg ikke længere lide at have dem på smiley

• #14   2. feb 2016 Altså jeg er også lidt en særling, for jeg bryder mig ikke om at have almindelige jeans på mere , dem gik jeg ellers nærmest altid med engang smiley

Jeg kan generelt ikke lide bukser hvor der er knapper i , haha.

• #15   2. feb 2016 Jeg må så indrømme, at jeg er stor fan af leggings/jeggings, men kjoler er bare ikke mig. Mine jeans er også altid i strech-materiale, for de gmmeldags, stive bowser gider jeg heller ikke mere. Man bliver vel lidt magelig med alderen..... (Kan så ikke lige passe på dig, Rikke! smiley )

• #16   2. feb 2016 Mie: Jo jeg er jo som en på 80 på nogle punkter , så det passer nok meget godt smiley

Jeg er også KÆMPE fan af leggins/jeggins, er stort set det eneste jeg går i. Generelt bukser med elastik i taljen er et hit hos mig, ahahahahaha.

• #17   2. feb 2016 *FNIS* - gamle kone, Rikke smiley Det er så ikke så meget taljen, der generer mig, men generelt bevæglesesfrihed i hofter og ben (Selv tynde mennesker gider ikke tøj, der strammer)

Iøvrigt, TS, så købte jeg engang i Norge nogle lækre lune strømpebukser/gamacher med mønster, men om de passer til et let kjole tvivler jeg på, men super flotte til en kraftig eller evt. meget kort kjole/nederdel, så jeg ved, de findes. smiley

• #18   2. feb 2016 Bevægelsesfrihed er også godt i ben, men jeg kan bare slet ikke have når noget strammer i livet.

Og det er for pokker ikke for sjovt, at jeg ofte bliver kaldt mormor, vel smiley

Nu vil jeg snart smutte over til bestyrelsesmøde, hvor jeg er den yngste, men alligevel hende der har hjemmebagt kage med. Mormor Pille on the way , ahahahahahaha

• #19   2. feb 2016 Åååårh lille Pille-momse *GGGGG*
    Pøj pøj med mødet! I har vel ikke "hunde" på dagsordenen igen?

• #20   2. feb 2016 Haha nej nej, det blev jo nedstemt til afdelingsmødet. I dag er det bare bestyrelsesmøde, jeg er kommet i afdelingsbestyrelsen smiley

• #21   2. feb 2016 Tillykke fru bestyrelsesmedlem-mormor *GGG*

Hvad var det, der blev nedstemt? I har da 2 hunde. Var det racer?

Undskyld, Cavalier... at jeg spammer din tråd smiley

• #22   2. feb 2016 Mie: Forslaget var at man kun måtte have 1 hund, det blev nedstemt smiley

• #23   2. feb 2016 Rikke - Åh ja, det husker jeg, og pyyh, det var godt, selvom det kun har indvirkning for nye tilflyttyere eller nyanskaffelse.
    Vi må desværre KUN have 2 i "taskehundestørrelse" ellers 1 og en kat.
    Men hvis jeg nu køber en lille Kees-hvalp på 900 g, som pludselig bliver over 40 cm???

Kommentér på:
Hjælp til køb af stømpebukser

Annonce