{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

Sur sur sur - på tankstationen .... {{forumTopicSubject}}

Hold kæft en go morgen - er sur på OK og ikke mindst mig selv ......
Igår begyndte min benzin måler at lyse på vej hjem fra dyrlægen, men tænkte, ja ja - når det nok, der er jo kun 12 km hjem, skal så ud og hente børn senere og handle og får i forvirringen ikk lige tanket .... Nå, pyt, nu skal jeg jo ikk noget, så tanker i morgen inden skole - og hvad sker der så ?????
Så har de dælme lukket tanken pga. noget service (tror jeg) de har sat "hætter" på betalings dimserne - og orange kegler op omkring det hele ....... !
Så nu kan jeg ingen steder komme ........

Synes godt de kunne ha sat et skilt op igår med lukket i morgen kl det og det - istedet for den overraskelse kl 7 om morgenen ...

OG - jeg lærer (forhåbentlig) at tanke i lidt bedre tid ...... Bare lidt morgen galde herfra....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sur sur sur - på tankstationen ....
  • #1   13. sep 2011 Det kunne jo også være at det er uventet service og derfor det ikke har været "skiltet" før...

• #2   13. sep 2011 Prøv at gøre "det som jeg selv ALTID glemmer", at ha en 5L.dunk med benzin i bagagerummet, så risikere man heller ikke at man en dag sidder "fast" et sted langt ude på landet fordi man regnede med at man kunne nå frem til den næste Tankstation. *Ss* ;o)
    Men trøstekram til dig pga.din sat*ns morgen pga.den sat*ns tank.;o))

• #3   13. sep 2011 rene - ja min bror sagde godt nok det kunne være pga blæsten, men de render med højtryks spuler og vasker, det ser ikk ud til at være i stykker, men må op og være nysgerrig i brugsen senere .....
    Så må jeg lave lektier hjemme i stedet, har da et par rapporter der trænger til lidt opmærksomhed ....... smiley

• #4   13. sep 2011 Ja det er surt, men det kan jo sagtens være uventet..

Jeg er så bange for at køre tør, at jeg altid tanker, selvom der stadig er en kvart tank.

Min far sagde noget forleden dag, om at man ikke må lade den køre tom/næsten tom for der er noget snavs og skidt, der samler sig i bunden og det vil så komme med op i systemet, hvis man kører den tom

• #5   13. sep 2011 Jeanette Det er også rigtigt. Man risikere nemlig at bilen nægter at starte pga skidtet fra tankens bund og det kan blive rigtigt dyrt at få skidtet ud af systemet igen..
    Jeg fylder også gerne på så snart at pilen/viseren nærmer sig den første røde streg, for så er man sikker på at der ihvertfald stadig er en hel reserve tank som holder "skidtet" nede på bunden. :o)

• #6   13. sep 2011 Hvis de render rundt med højtryksspulere og vasker, så kan der jo have været et uventet udslip af benzin/diesel og den slags er jo ikke planlagt.

I bund og grund er det ene og alene din egen skyld, at din bil er kørt tom. Udsæt ikke noget til i morgen, som du kan gøre i dag. Kør ikke tanken tom.
    Hvad ville du have gjort hvis du måtte akut til skadestuen og ikke havde været forudseende og fået tanket bilen i tide ??

• #7   13. sep 2011 Du kan da ikke være sur på OK over at du har kørt din bil tør... Det har du da kun dig selv at takke for.

• #8   13. sep 2011 Åhhh Anne, Det er en virkeligt en rigtig god grund til at der altid er brændstof på dytten.*Ss*
    Den have jeg ikke tænkt på, men jeg bor så også lige ved siden af KVL.=Landbohøjskole. :o)

• #9   13. sep 2011 hold da op - jamen hvad skriver jeg ?? Skriver jeg at det kun er ok´s skyld ?? Skriver jeg at det ikke er min egen skyld ???

Nå, go morgen til anne...

• #10   13. sep 2011 Jeanette, din far er meget klog, for det er helt rigtigt, at det ikke er smart at køre en bil helt ned under tankmåleren (dvs. tom).

Så ynder man det princip, så bliver man straffet for det. Gør man det alligevel, så hav dog 5l i en reservedunk.

• #11   13. sep 2011 Du skriver du er sur på tankstationen og at du skriver at du også er sur på dig selv, opvejer da ikke din surhed over tankstationen.
    At du bliver sur over mit svar, må da kun være fordi du ved at det kun er dig der har fejlen og ikke tankstationen, og det gør ondt at indrømme.

• #12   13. sep 2011 Havde det været bedre, hvis jeg havde sagt "Nåhr hvor er det synd for dig. Dumme dumme tankstation ?

Kommentér på:
Sur sur sur - på tankstationen ....

Annonce