{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

uha sur sur sur:-) {{forumTopicSubject}}

uha kan blive helt sur når jeg er inde og kigge under de annoncer der sælger hunde og så folk skriver (for at sige det lige ud) en masse lort til annoncen! Hvorfor kan folk ikke bare lade helt være med at skrive i dem medmindre man er interesseret i hunden..
ville høre om der er nogen som er enige med mig..??
kan heller ik forstå hvorfor folk spørger om hvorfor hunden skal sælges hvis man ikke har interesse for den!!
Og det er tydeligt at folk bare er nysgerrig!
Men kan godt forstår når folk gør det hvis det er noget seriøst de har at skrive om det.
Men hvornår sys i det er seriøst og hvornår sys i det er pjat at skrive..??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  uha sur sur sur:-)
  • #1   20. apr 2007 Så længe det er konstruktivt og er relevant for annoncen (eks. når der spørges efter billeder, temp, status, sygdom) så rører det mig ikke.

Hvis jeg sad og skulle købe en hvalp (eller andet) ville jeg sætte pris på at folk gjorde opmærksomme på ting som jeg ikke selv lige havde tænkt over..

Man kan så diskutere om jeg så er egnet som køber uden at have sat mig ind i visse ting, men det screener man jo ikke folk for når de klikker sig ind på markedet..

• #2   20. apr 2007 Søster Særling ¤ Kbh K ¤
    ja det vil jeg give dig ret i. men hvorfor spørge efter det hvis man ikke er interesseret i hunden..??
    provokere lige lidt:-) hæ hæ

• #3   20. apr 2007 ville det så ikke være bedre helt at lade være at skrive i dem...??

• #4   20. apr 2007 tja, skal man ? .
    kan forstå hvis det er noget alvorligt, men kan ikke se hvorfor folk skal skrive i dem hvis de ikke er interesseret. bla. dem der spørger om hvorfor hunden skal væk.. så var det ligesom andre skriver i deres annoncen hvis men er interesseret så skriv privat eller kontakt ejeren selv og spørg dem..
    mange skriver af nygerrighed ikke andet.

• #5   20. apr 2007 Jeg syntes det er okay at spørge om hvorfor den skal sælges..

Det kan være en "lovlig" grund som at de har fået allergi eller en "ulovlig" (selvfølgelig får man ikke politet på nakken, men snakker her om de uskrevne regler inden for hundeverdenen) fordi at man ikke lige troede en hvalp ødelagde ting, var aktiv, skulle trænnes osv..

Så kan man ligesom sætte sig et billed om hvordan hunden måske er.. Lige som jeg syntes det er okay at spørge om de er de første ejere, hvis der så siger nej og det er en ung hun (måske hvalp) vil jeg begynde at tænke på at hunden måske godt kan være noget af en ballademager der trænger til en ordenlig gang opdragelse og trænning smiley

• #6   20. apr 2007 tja, skal man ? .
    jamen hvis folk ikke er interesseret i den hvorfor så spørge..?? smiley
    men hvis det er de oplysninger man vil vide af interesse så hvorfor kontakter man ikke ejeren så..??
    sådan tænker jeg bare:-)

• #7   20. apr 2007 Ratster Zoo .
    jamen igen ville du hvis det nu var dig selv der havde interesse for hunden ikke kontakte ejeren selv..??
    det ville jeg gøre ikke skrive i anonnocen for hvis man er interesseret må man da have flere spørgsmål end et:-)

• #8   20. apr 2007 jamen det kan jeg godt følge dig i, men ville det ikke være bedre hvis folk skulle nærmest udfylde et skema.
    men sys ny det er i orden hvis det er for venner, familie m.m. hvis man så kunne udfylde det skema:-)
    men hvis man er uviden skal man ikke købe hund:-) sådan har jeg det. og mange ved hvad de går ind til når de køber en "brugt" hund..!!
    der kan være fejl når man ikke selv har opdraget den fra lille af.!

• #9   20. apr 2007 At skrive i ejerens annonce ser jeg også som at kontakte ejeren.. og hvis det så ikek kan blive til noghet ved de andre også hvordan hunden har haft det før.. Kan ikke se hvorfor baggrunden skal være en hemlæighed..

• #10   20. apr 2007 nej nej det behøver den heller ikke være men det jeg ikke kan forstå er hvorfor folk der ikke engang er interesseret i hunden behøver blande sig i annonce:-)

• #11   20. apr 2007 Hvordan kan du vide at de ikke er intreseret i det øjeblik de skriver?

Kommentér på:
uha sur sur sur:-)

Annonce