1.108 visninger
|
Oprettet:
Håber han snart bliver fundet :'( {{forumTopicSubject}}
Har for få timer siden om en 20 årig mand der er hoppet i havnen i Nakskov
Håber virkelig at han snart bliver fundet, helst i live.
Men uanset hvad, så bare han bliver fundet så hans familie og venner kan få ro i sindet
Kender ham det drejer sig om, og blev noget chokeret da jeg hørte det
Håber virkelig at dem som bor i eller omkring Nakskov, vil holde ekstra øje hvis de er i nærheden af havnen..
(link fjernet)
jun 2008
Følger: 140 Følgere: 125 Hunde: 9 Emner: 388 Svar: 2.483
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 55 Svar: 1.504
jun 2008
Men krydser alt for at han bliver fundet.. Helst i god behold, men chancerne er desværre ikke særlig store..
maj 2008
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 29 Svar: 1.149
Håber han bliver fundet i god behold, selvom chancerne desværre nok er små.
Hans "venner"?.. Tja nu kender jeg jo den ene der var sammen med ham og han har aldrig været nogens ven
Tanker til familien og alle berørte...
maj 2008
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 29 Svar: 1.149
jun 2008
Ja, desværre er chancerne ikke store mere
Nej, giver dig helt ret, det fjols har aldrig været nogens ven, eller han er ihvertfald ikke en særlig god ven overfor dem der tror de er hans venner..
Det er min søsters ex-kæreste, og kan simpelthen ikke forstå det der er sket..
Og han har brugt tid på at tage sin t-shirt/trøje af, den tid kunne de såkaldte "venner" have brugt på at trække ham væk derfra når de stod lige ved siden af.. Håber de har en dårlig smag i munden over at de ikke stoppede ham, men tror desværre at ihvertfald den ene af dem, ikke ejer nogen form for skyldfølelse.
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 58 Svar: 1.719
jul 2006
jul 2006
jun 2008
Den ene "ven" har fortalt min søster, at Christian startede med at smadre en bil, nåede på en eller anden måde at få en stor flænge i hovedet, og derefter at tage en jakke, en trøje og en t-shirt af.. Hoppe i vandet, ligge der i lidt tid og råbe til de andre at vandet var dejlig varmt, derefter vender de såkaldte "venner" ryggen til vandet, hører ham råbe hjælp 2 gange, og da de vender sig om mod vandet igen, er Christian væk.
Jeg havde under alle omstændigheder grebet ind allerede da han var begyndt at tage tøjet af, hvis jeg havde været til stede. Og havde jeg ikke nået at stoppe ham, var jeg selv hoppet i.. Det ville jeg også have gjort selvom det havde været en jeg overhovedet ikke kendte...
For mig at se har der været "rigeligt" tid til at stoppe ham inden han hoppede.. Men nu sidder den ene af "vennerne" og har ihh og åhh så ondt af sig selv, og har selv skrevet flere steder at det var hårdt at stå LIGE ved siden af da han begyndte at tage tøjet af..
Politiet har nu droppet al eftersøgning, derfor er der privat personer (Familie, venner, bekendte & andre hjælpsomme sjæle) som har været ude i både og lede efter ham det meste af lørdagen, men desværre uden held.. De fortsætter søndag kl. 16.30, hvor de håber at der er nogle frivillige der kunne være interesserede i at hjælpe..
Derfor håber jeg at der måske er nogen herinde som vil hjælpe med at dele denne meddelelse, så Christian snart kan blive fundet. Håber virkelig for familiens skyld at der ikke går for lang tid.
Jeg har selv skrevet dette på face, i håb om at nogle venlige personer vil hjælpe:
Vil gerne opfordre alle der bor i eller omkring Nakskov, som ejer en båd, eller har mulighed for at låne en, til at møde op ved Madam Blå ved havnen Søndag kl. 16.30, for at prøve at finde Christian, som desværre ikke er blevet fundet endnu efter han desværre valgte at hoppe i havnen natten til fredag. Politiet har opgivet al eftersøgning, derfor er private nu gået igang med at lede efter ham. Håber virkelig at han snart bliver fundet
jun 2008
Håber han snart bliver fundet :'(