{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

kastration af snart 2 årige han hund? {{forumTopicSubject}}

jeg har snakket med min dyrelæge om at få ham kastreret, da han bliver stresset og piver meget, hver gang der er en eller flere tæver i løbetid? men jeg har bare hørt så meget om at man får en helt anden hund, efter det er blevet gjordt, og jeg er selvfølgelige ikke helt vild med tanken om at at jeg mister min Meget legesyge hund! .. håber i forstå hvor jeg vil hend med dette?...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kastration af snart 2 årige han hund?
  • #3   1. aug 2008 Micki blev kastreret da han var 11/2år.....

Han er så absolut lige så dejlig en hund som han altid har været, lige så kælen og puttesyg som før kastrationen...

Han er MEGET legesyg det har han altid været og er det stadig rigtig meget....

Det eneste problem er han let tager på.. Men RC har speciel foder til kastrerede hanhunde...

Alt det "negative" som at løbe efter tæver og konstant ville parre dem forsvandt fra day 1....

Det var det rigtige valg jeg tog det er jeg helt sikker på:o)

• #4   1. aug 2008 Tabu blev kastreret 10 dage før sin 2 års fødselsdag

han er bestemt ikke mindre legesyg af den grund

• #5   1. aug 2008 da vi havde rottweiler overvejet vi os at få den kastereret , så vi op til dyrelægen den kan få en indsprøjtning så du ser hvordan det vil blive på den .. vores nåede så aldrig at blive kastereret , den havde en svulst i hjernen ..

• #6   1. aug 2008 tak tak, men nu har jeg jo så en hund der har multi allagi, og får noget helt specielt foder, men det er en helt anden snak, jeg vil ta med Dr. dyr... men det er da glædeligt at høre at i har stadig har legesyge hunde... for det vil jeg bare ikke undvære!!!!

• #7   1. aug 2008 Elise J : ok, og det er jeg da ked af at høre... men tror ikke jeg vil ludsætte min hun for at for meget, han har været en del igennem, så hvis der bliver taget en beslutning så går jeg ud fra det er den rigtige.. smiley derfor forhøre jeg mig lige.. ;=)

• #8   1. aug 2008 Tyson var 3 før han blev kastereret ( staves ) han har kun ændret sin adfærd i henhold til andre hunde som også var planen fra starten af. Han er lige så legesyg og lige så døv som han altid har været.

• #10   1. aug 2008 Det kan du roligt gøre, Bingo blev kastreret da han var ca. 1½ år,
    der er ingen forandring - hverken lege eller pelsmæssigt. Han er derimod blevet mere omgængelig med andre hanner, så det er rigtig godt.
    Han har en rigtig flot pels nu. Han blev vasket og redt i går, så han er da ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHH så lækker.

Kommentér på:
kastration af snart 2 årige han hund?

Annonce