{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

delehund??? {{forumTopicSubject}}

ja nu er det sådan at emmas far og jeg er gået fra hinanden på den bedste måde og er gode venner... vi bor pt sammen endnu..

men npr vi får hver vores er det aftalt emma bor fast hos mig da det er mig som har opdraget osv...

så kan jonas få hende når han vil og har tid:)

men kom så i tanke om . er det synd for emma? at skulle veksle mellem mit hjem og hans? self blir det ik sådan i starten hun skal først og fremmest føle sig tryg hos mig og vores nye hjem og så små besøg ovre hos jonas i starten...

????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  delehund???
  • #1   9. aug 2011 Hvis det er på pasnings basis så syntes jeg ikke at det er synd for hende, hvis hun bliver lige så tryg ved hans nye lejlighed som hun er hos dig. Men hvis det var fast hver anden uge at i skiftes til at have hende, så ville jeg syntes at det var synd for hende.

  • #2   9. aug 2011 Sjovt, det er også en af de tanker jeg går med. Vi herhjemme har også anskaffet os vores første hund som par, men man går alligevel lidt med den i baghovedet. Jeg synes ikke det er noget stort problem, medmindre der er lang transportstid imellem jer. Jeg passer da af og til min gamle familiehund (flyttede jo hjemmefra) og i starten skulle han da lige vænne sg til huset og lydende osv, men han faldt da til ro, og nu har han det fint med at være her smiley

  • #3   9. aug 2011 der blir ikk lang afstand mellem os netop a grunden med emma:)
    men det jo rart at hvis jeg en weekend vil være hundefri jonas kan tage hende:D


  • #4   9. aug 2011 Jeg lavede et emne for noget tid siden, om nogen bekendte jeg har, de har 2 hunde, som på skift bor en uge hos hver.. Det er så to hunde, men det virkede da som om folk herinde syntes at den var god fin smiley

    Så længe hunden har det godt med det, er der vel ingen problemer i det smiley


  • #5   9. aug 2011 Bertil " bor " ligeså meget nede hos Fru Nielsen , som han gør her hjemme ....

    Han havde en skidt start på livet og han var meget angst for at være alene hjemme , derfor arrangerede Fru Nielsen og jeg dette og da der var gået omkring en måned , ja så har vi ikke set skyggen af seperationsangst hos ham siden.

    Fru Nielsen har han alle de timer jeg arbejder og nogle gange også om natten ( 3 om ugen ) og han virker som om , han føler sig lige meget hjemme begge steder.

    Bertil går selv op og ned fra " dagplejen " ( vi bor i samme opgang ) og der er aldrig slinger i valsen ( som om han ikke vil )

    Bertil skifter altså hjem mindst 2 gange i døgnet og det fungere efter en fin indkøring.

    Hunde kan sagtens " tåle " at skifte imellem de samme personer , bare det stadig er de samme steder og personer der er tale om.


Kommentér på:
delehund???

Annonce