1.025 visninger
|
Oprettet:
delehund??? {{forumTopicSubject}}
ja nu er det sådan at emmas far og jeg er gået fra hinanden på den bedste måde og er gode venner... vi bor pt sammen endnu..
men npr vi får hver vores er det aftalt emma bor fast hos mig da det er mig som har opdraget osv...
så kan jonas få hende når han vil og har tid:)
men kom så i tanke om . er det synd for emma? at skulle veksle mellem mit hjem og hans? self blir det ik sådan i starten hun skal først og fremmest føle sig tryg hos mig og vores nye hjem og så små besøg ovre hos jonas i starten...
????
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 31 Hunde: 4 Annoncer: 8 Emner: 73 Svar: 4.136
apr 2011
Følger: 5 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 75 Svar: 588
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 474 Svar: 2.356
men det jo rart at hvis jeg en weekend vil være hundefri jonas kan tage hende:D
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.483
Så længe hunden har det godt med det, er der vel ingen problemer i det
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.011
Han havde en skidt start på livet og han var meget angst for at være alene hjemme , derfor arrangerede Fru Nielsen og jeg dette og da der var gået omkring en måned , ja så har vi ikke set skyggen af seperationsangst hos ham siden.
Fru Nielsen har han alle de timer jeg arbejder og nogle gange også om natten ( 3 om ugen ) og han virker som om , han føler sig lige meget hjemme begge steder.
Bertil går selv op og ned fra " dagplejen " ( vi bor i samme opgang ) og der er aldrig slinger i valsen ( som om han ikke vil )
Bertil skifter altså hjem mindst 2 gange i døgnet og det fungere efter en fin indkøring.
Hunde kan sagtens " tåle " at skifte imellem de samme personer , bare det stadig er de samme steder og personer der er tale om.
delehund???