{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Delehund"
  • #2   2. nov 2013 Kender en der har dele-hund, hunden følger deres børn. Er en uge hvert sted, det fungerer fint.

  • #3   2. nov 2013 Tænkte bare at hunden ville blive forvirret ved at være en uge hver , men det vel en vane sag smiley

  • #5   2. nov 2013 Det kommer helt an på hunden. En velafbalanceret og souveræn hund vil ofte kunne klare det.
    Vores Sacko lever på den måde, og han trives storartet med det. Men han er altså også en stor glad og velafbalanceret hund, og har begge steder en flok som han bare glider lige ind i.


  • #8   2. nov 2013 Alpha har fungeret som dele hund. Et par uger hos mig, så i et par uger-en måned hos min mor og så et par uger hos mig. Nu bor hun dog hos mig fast og bliver passet af min mor når der er behov for det.
    Vi har været positivt overrasket over hvor cool hun har været med det.
    Jeg tror det for nogle ville fungere upåklageligt, hvorimod andre hunde slet ikke ville kunne fungere på den måde. Det handler om den enkelte hund


  • #9   2. nov 2013 Min gamle Smilla var "delehund" i den forstand, at hun var hos mig uanset om jeg var hos min mor eller min far. Det var hun i ca 5 år, før jeg så flyttede til århus med hende i lejlighed. Jeg havde bestemt indtryk af, at hun klarede det helt fint.

  • #10   2. nov 2013 Den delehund jeg kender er forvirret, gøende og fungerer ikke med ordningen.

  • #11   2. nov 2013 Min mor og stedfar har delehund - i starten fulgte hun min lillesøster og var en uge hos min mor, og så en uge hos min stedfar, og så tilbage til min mor. Nu bor min lillesøster fast hos min mor, men hunden skifter stadig hver uge, og har gjord det i 6 år nu - der har aldrig været problemer med det - og hunden trives fint.

    Dog bor de også kun en opgang fra hinanden, ved ikke om det har noget at skulle have sagt i at det går så godt.


  • #12   2. nov 2013 Jeg har delehund, slet ingen problemer med det. Han er mest hos min mor (når mine brødre er der) og restens af tiden er han mest hos mig.

  • #13   2. nov 2013 Jeb jeg har en velfungerende dele hund, han er her 14 dage af gangen og hos min datter 14 dage.
    Har har fuldstændigt forskellige vilkår, her er han sammen med vores hund buller og de kan selv løbe ind og ud som det passer dem, hele haven er hegnet ind, vi bor på Landet,
    Hos min datter og svigersøn, bor han på 2 sal i en stor lejlighed, bliver gået lange ture med i skov og ved strand, han har masser af legetøj, som han drøner rundt med.
    Han er glad når han er her og han bliver rigtig glad, når de kommer hjem og henter ham.
    Han er dele hund, fordi de begge sejler med DFDS ,


    profilbillede
Kommentér på:
"Delehund"

Annonce