{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folks moral!!
  • #1   23. jul 2011 Velkommen i klubben. jeg har oplevet det samme, da jeg spurgte ind til sundheds tjek på forældredyrene. Kommentaren slettet og mig på filter. Men ok, så skal jeg ikke have hund fra sådan et sted

• #3   23. jul 2011 Nej, nej...så ved ,man selvfølgelig hvor man IKKE skal have hund fra....Men en skam at folk ikke bare er ærlige....

• #5   23. jul 2011 Jeg har lige set et kuld hvalpe, hvor jeg kunne være interesseret, men gider ikke spørge om sundhed. Jeg får jo nok ikke noget svar alligevel. Så heller ingen hund derfra

• #6   23. jul 2011 Men hvorfor skal i ødelægge folks annoncer af ved at stille de spørgsmål? Folk herinde sviner folk til og stiller dem spørgsmål om alt muligt som i udemærket godt ved de ikke har.. Og i vil ikke købe hundene alligevel, bare tvære i det.

• #7   23. jul 2011 YenZe: Hvis man er interesseret og spørger til sundhed er det da ikke for at ødelægge folk annoncer!
    Men ja det er dybt useriøst hvis de ikke svarer, og så er det da en skam at alle andre der læser i annoncen ikke kan se det!
    Faktisk burde man ikke bare kunne slette kommentarer.

• #8   23. jul 2011 Ja hvis man er interesseret i hunden, men det er en hel del herinde ikke.. De VIL bare tværre.. Hvis det er en SBT der er til salg så kommer spørgsmålet "Hvad er HD status på forældrene" ligeså sikkert som amen i kirken!!! Og det er fra folk som absolut ikke vil købe hunden..

• #9   23. jul 2011 Har oplevet det samme. Mange bliver ikke opfattet som interesseret i hunden selvom man er det.
    Og man kan jo ikke være intr. før man ved hvad forældrene er testet for osv.

• #10   23. jul 2011 Synes bestemt ikke det er at ødelægge folks annonce at spørge ind til forskellige ting??!!!!
    De kan da bare svare som det er, uanset hvad.....og jeg spørger altså ikke hvis jeg kender svaret....det vill da være spild af alles tid....
    Annonce ejer har vel en god grund til at gører som han/hun gør, det kan der vel ikke være noget underligt i???

• #11   23. jul 2011 Selvfølgelig bliver seriøse købere ikke taget seriøst når der er nogen der ødelægger det..

• #12   23. jul 2011 Jeg holder tit øje for bekendte bla.
    Og ja hvis ikke man kender sundheds status kan man jo ikke vide om man er interesseret smiley

• #13   23. jul 2011 Jeg er interesseret i jack russell terrier. Men det skal være efter hunde der er testet for arvlige sygdomme. Ca. en gang om ugen hører jeg om JRT der har HD, eller er blevet aflivet af samme grund. Min egen har HD, løse hofteled og er opereret for alt for små/ingen tårekanaler. Og alle sygdommene er arvelige på racen Han har mange smerter, så hans tid rinder ud snart. Og jeg vil ikke give en hulens masse penge for endnu en syg hund. Og derfor spørger jeg ind til sundhedsstatus på de hvalpe jeg kunne være interesseret i

• #14   23. jul 2011 Ja seriøse hvalpekøbere er forhåbentlig interesseret i sundhedsoplysninger!
    Vi håber vel alle på at have vores dejlige hunde i mange år og at se dem syge eller miste dem tideligt af evt. arvelige sygedomme, gør da bare så forbandet ondt.....Så det er i min verden dybt seriøst og en selvfølge at spørge til de ting!...Det burde hvalpesælger bestemt også synes!

• #15   23. jul 2011 Ja...Men hvem betaler prisen for dårlig avl??? Ja hvis det temperament og hunden overfalder en anden, ja så er det hele racen og os der er seriøse omkring avl og opdræt der betaler den største pris...For så ender det jo nok med et forbud....
    Men hvis annonceejer er ærlig omkring det han/hun sælger og ikke kalder sine hvalpe for en bestemt race, med mindre der er stamtavle på begge forældre, ja så ville tingene se anderledes ud!

• #16   23. jul 2011 miss: hvorfor tage det privat? Hvis ikke man har noget at skjule? Og så slipper andre for at spørge om det samme igen og igen!

Hvis hd status er hemmelig er der nok ikke rent mel i posen..

• #17   23. jul 2011 Hvilken forskel gør det hvem forfatteren er? Er svaret ikke den samme uanset om bruger A eller B spørger hvad hundens hoftestatus er?

• #19   23. jul 2011 Jeg ved alt om at der aldrig kan gives garantier!. Men hvis opdrætter er seriøs og har brugt både tid og penge på at sætte de rigtig linier sammen og så godt som muligt avler efter fysisk og mentalt sunde hunde, ja så synes jeg da godt nok man er et godt stykke i den positive retning....
    Men trist er det da godt nok, at man ikke kan stille spørgsmål til en annonce.....Og kan jeg hjælpe uvidende hvalpekøbere til at overveje deres valg, fordele og ulemper, så har jeg gjort en god gerning:-)

• #20   23. jul 2011 jeg ved ikke om det er mig, der bare misforstår indlægget... men er det ikke meget normalt at stille en MASSE spørgsmål inden man køber en hvalp? det kan jeg ihvertfald ikke se noget forkert i at man gør smiley og hvis folkene der har annoncen så ligefrem sletter indlægget eller blokere en, så må der da virkelig være noget galt..

• #21   23. jul 2011 Freja og Zoe: Du misforstå ikke indlægget....Og jeg er helt enig med dig:-)

• #22   23. jul 2011 Kan jeg forhindre andre i, at få så dårlig en hund som jeg har, ja så vil jeg gøre det. Indtil nu har han kostet mere end 20000 kr i dyrlæge regninger. Ene og alene på grund af de arvelige sygdomme. Og han skulle have været opereret for yderligere 20000 kr, men dem kan jeg så ikke skaffe. Hvis opdrætteren/avlerne ville være mere seriøse omkring deres avl, og svare på relevante spørgsmål, ja su kunne mange hundeskæbner undgås. Min hund er kun lidt over 4 år, og han bliver ikke 5 år.
    Takket være noget rigtig skodavl. og han er med tavle.
    Alt dette ønsker jeg ikke at prøve igen, og derfor spørger jeg hver gang der er jack russells til salg, det må kunne lade sig gøre at få en efter sundhedstjekkede forældredyr

• #23   23. jul 2011 Maj-britt: Gør mig ondt med din vovse:-(.....Og jeg mere bestemt ingen spørgsmål er dumme eller tossede, hvis man ellers ikke har noget at skjule......

Kommentér på:
Folks moral!!

Annonce