{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.529 visninger | Oprettet:

Sikke da en rigtig ØV weekend. {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er jo én af de mange skuffede fans, der måtte forlade Parken kl 18.00 lørdag :o( Hele min verden har drejet sig om den koncert (Take That) siden november. Jeg har simpelthen dagligt både tænkt og snakket om at NU skulle jeg snart se Robbie Williams live.... Ja, sådan gik det jo så ikke. Jeg har ventet 20 år på at se ham!

Jeg er bare så ked af det og ikke nok med det, men så var mit tog satme også aflyst i dag da jeg skulle hjem, så en togtur på 4 timer blev pludselig til en hjemrejse på 8½ time.
Det var absolut INGEN information fra DBS's side, helt fra jeg stod og ventede på toget til Sønderborg på Nørreport st. Jeg fandt selv ud af det ikke kom og fandt selv ud af at komme til hovedbanen og fandt selv tilfældigt ud af vi skulle med busser til Høje Tåstrup, hvor der ville afgå et tog..... FEDT, toget kom altså bare 2 timer senere UDEN noget information. Hvorfor kunne vi så ikke bare vente på hovedbanen, så vi i det mindste kunne købe noget mad osv......

Undskyld, det blev så langt. Jeg sidder bare her og tuder helt vildt og synes lige jeg har oplevet mit livs værreste weekend :o(

En rigtig dyr weekend uden noget formål. Ved godt vi får penge refunderet for billeterne, men der er altså mange udgifter til tog, hotel osv.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke da en rigtig ØV weekend.
Kommentér på:
Sikke da en rigtig ØV weekend.

Annonce