{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.259 visninger | Oprettet:

Sikke da en lortedag... Laaaaangt {{forumTopicSubject}}

Ja nu må det være min tur til at klynke: Jeg synes bare denne dag har været en kædereaktion af dårlige oplevelser smiley

Det startede egentilig ok med, at jeg fik gjort rent i hele huset og vasket tøj, men så fik jeg at vide, at min onkel, der er alvorligt syg nu er endnu mere syg og lægerne tror faktisk ikke rigtig, de kan gøre noget selvom de prøver.

Min onkel og tante er noget yngre end mine forældre, så da jeg var barn, øvede de sig på mig før de selv fik børn og jeg har været rigtig tæt på dem.

Ringede så til ex'en for at få lidt mentale krammere. Siden han smuttede har jeg hele tiden håbet, det ville blive os igen, men i dag tog det ene ord det andet og nu ved han ikke engang om han overhovedet synes, vi skal tale sammen længere.

Ringede så til min mor for at få medynk og tudede åbenbart så meget ind i telefonen, at den nu er brudt sammen og en ny telefon er ikke med i mit budget, der også byder på både dyr- og tandlæge denne uge.

Gik på tanken for at købe en trøstecola. På vejen mødte vi (endnu) en løs hund og mens jeg stod og prøvede at holde mine inde til siden og berolige Disen, der gøede helt vildt, faldt jeg over Polly med hovedet lige ned i gruset. Ejerne af det løse dyr, syntes det var vældig morsomt, grinede bare og gik videre.

Da jeg endelig nåede frem til tanken begyndte jeg at tude over det hele, da jeg skulle sige noget og da jeg langt om længe kom hjem med min cola, brusede den over, udover mit nyvaskede gulv, det rene tæppe på sofaen og de eneste tørre bukser jeg har, så nu må jeg til dyrlægen i morgen tidlig med cola udover det hele.

Hvordan har jeres dag været?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke da en lortedag... Laaaaangt
Kommentér på:
Sikke da en lortedag... Laaaaangt

Annonce