{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke da en hund!
  • #1   9. jun 2004 Jah altså. Der findes jo lidt forskellige triks. Af det Schaky kan (min hund) er; Sit, dæk, giv pote, halse, "Her", "Det er min", dejre rundt, osv. Sys selv det er okay ting. smiley Kan så også lægge en godbid på hans snude, og når jeg så siger "Værsgo", må han tage den.. smiley Det var lige lidt hva Schaky kunne.. smiley

• #2   10. jun 2004 Du kan da lære din hund kommandoen smuk! det kan min egen hund, men er dog ikke så god til. Du kan sikkert også finde nogle bøger hvor du kan finde forskellige trix i.

• #3   10. jun 2004 Mange tak!!

Så må jeg igang med godbidderne!!

• #4   9. jul 2004 Min er absolut heller ikke til lydighed. Han er utålmodig og kigger efter damer og andre hunde i stedet. Men hav tålmodighed, så lærer han det stille og roligt. Jeg erfarede at jo mere irriteret jeg blev, når han ikke ville dække selvom han lige havde gjort det rigtigt, jo dårligere gik det. Så hold en pause (et par måneder), hvor du fortæller din hund hvor dejlig den er, og hvor nemt den glæder dig. Prøv så det I lærte (eller burde have lært...) til træning meget langsomt og ros hunden hverken den bare tænker på at gøre det rigtige. Tag det stille og roligt og husk at rose uhæmmet i begyndelsen, når den gør det rigtige. Og glem aldrig rosen senere hen... Held og lykke, det skal nok lykkes...:-)

• #5   14. okt 2004 gå slalom mellem dine ben (lok med en godbid), "spil død" du ændre bare langsomt komandoen "lig dæk" til "spil død", grib en godbid i luften..er også god hvis du har svært ved at få kontant med din hund. lær den gabe på kommando, hvis du gaber, plejer hunden også at gabe(prøv et par gange), kombiner med kommando + godbid. ligeledes med slik dig om munden... håber det inspirere..

Kommentér på:
Sikke da en hund!

Annonce