{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rygestop
  • #1   3. jul 2011 Jeg er på dag 3, og jeg har både haft hovedpine, kvalme, koldsved, haft rysteture og svimmelhed. gg har røget i 13 år uden at der har været en dag uden en smøg. men hvor længe der går før man ikke har trangen mere aner jeg ikk

• #2   3. jul 2011 Stopper du uden hjælpemidler??

Jeg brugte nikotintyggegummi, og stoppede med det 2 mdr. efter, der var min trang helt væk, og jeg glemte tyggegummiet.
    Jeg har ingen bivirkninger som hovedpine, koldsved eller andet.

Efter 2 måneder var trangen HELT VÆK, men der gik ikke lang tid før jeg sagtens kunne gå nogle timer uden at tænke på smøger, og når det endelig kom huskede jeg mig bare på at trangen hurtig var væk igen ( og snuppede et tyggegummi )

• #3   3. jul 2011 Der skulle stå havde, ikke har - det er 1½ år siden jeg stoppede smiley efter at have røget i 10 år.

• #4   3. jul 2011 Jeg tror det er meget individuelt hvor lang tid der går før trangen er væk. Men hvis du holder vil du kunne mærke at den bliver mindre dag for dag. Men man skal nok huske de små sejre sig eks tillykke til dig selv første gang du ikke har tænkt på at ryge i 5 min og når du en dag ikke har tænkt på at ryge i en time, så se også dette som en sejr. Jeg vil helt klart anbefale rygestop produkter, jeg brugte dem selv i ca. 2 måneder.

Jeg har ikke haft koldsved eller hovedpine, da jeg stoppede.

Held og lykke med rygestoppet.

• #5   3. jul 2011 Jeg har røget i ca 15 år mellem 30-40 smøger om dagen og valgte så at stoppe..

Det eneste hjælpemiddel jeg bruger er almindeligt stimorol tyggegummi..

• #6   3. jul 2011 Og det er 8 dage siden jeg stoppede, tog lige en kold tyrker..;)

• #7   3. jul 2011 Jeg havde også røget i ca 15 år, 20-30 om dagen. Jeg brugte inhalator som hjælpemiddel og jeg havde ikke klaret det uden den.

• #8   3. jul 2011 det er i øvrigt godt og vel 3 år siden at jeg stoppede

• #9   3. jul 2011 Den første dag prøvede jeg det der nicotin tyggegummi, men så fortalte min nabo at en de kender blev afhængi af det istedet.. så derfor droppede jeg nicotin gummiet..:)

• #10   3. jul 2011 Havde røget i knap tyve år og tog så en kold tyrker. Jeg var faktisk blevet træt af at ryge. Og jeg har haft det super fint hele tiden. Ingen rygetrang overhovet. Ej heller koldsved og hovedpine eller nogle af de andre ting der kan komme. Det er snart to år siden nu og jeg er stadig røgfri smiley

• #11   3. jul 2011 Margit jeg var nemlig os blevet træt af at ryge og alle de penge man bruger på det kunne jeg godt bruge på en masse andet, så jeg bestemte mig for at ryge det tobak jeg havde og så var det slut..:)

• #12   3. jul 2011 Jeg tror der gik 3 uger før jeg ikke længere savnede en smøg i forskellige sammenhæng (efter aftensmaden, i pauser i skolen osv..) Men jeg havde altid lyst til at ryge når jeg skulle feste. Så det gav jeg mig selv lov til. Men nu er det helt slut og har ikke røget siden starten af januar. Jeg savner det overhovedet ikke.

• #13   3. jul 2011 Respekt for jer alle :o)

Jeg er en vatnisse - har slet ikke viljestyrke nok! Har efterhånden prøvet alverdens midler uden held ;o) Sidste gang jeg prøvede var en kold tyrker, det holdte i 2 tudedage....

Desværre er jeg ikke træt af at ryge, jeg kan tilmed lide det, nok også derfor jeg ikke kan. Det er jo dødsdømt fra starten, MEN jeg ved jo godt det både er ulækkert, usundt og dyrt!!

Men Respekt til jer!!

• #14   3. jul 2011 Uha... Tror også det er meget individuelt!! - Jeg får det så fysisk dårligt, når jeg prøver at stoppe... - koldsved, hovedpine, jeg ryster og kan slet ikke finde ro, samtidig med, at jeg er sindssygt træt... - psykisk ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv i de situationer, der er forbunden med rygning... Den eneste måde for mig at stoppe på, er at bruge et eller andet subsitut, så jeg kan tåle det fysiske, for ellers kan jeg ikke lære at håndtere.. det psykiske

• #15   3. jul 2011 Jeg røg 15-20 smøger om dagen i 22 år, jeg blev hypnotiseret sidste år og har ikke røget siden! Det har været så nemt at jeg næsten skammer mig!

Kommentér på:
rygestop

Annonce