{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Okay, nu må jeg spørge (: {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg gået og undret mig over, hvordan søren i gør det ? smiley

Hvordan kan i have fuldtidsarbejde (37 timer om ugen)
Nå at dyrke motion (Tage i motionscenter, ud og løbe eller lignene)

Og stadig nå at have tid til jeres dejlige vovser?
Altså jeg arbejder 9 timer 4 dage om ugen, og når jeg kommer hjem er jeg helt smadret smiley
Og det dumme er at jeg arbejder i en slikbutik, men kunne rigtig godt tænke mig at tabe mig, så fortæl mig hvordan i gør det? Vil rigtig gerne lære det !! ;D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Okay, nu må jeg spørge (:
  • #1   8. maj 2011 Jo mere motion og gang i hverdagen = mere energi smiley

  • #2   8. maj 2011 Jamen jamen, det vil sige, at hvis jeg dyrker mere motion, er jeg ikke ligeså smadret? nå jeg BÅDE har været på arbejde og dyrket motion... ?

  • #3   8. maj 2011 line, nemlig smiley det giver mere overskud i hverdagen. Når man dyrker motion frigives der nogen stoffer i hjernen som både gør dig glad og giver mere enegi:) kan ikke fortælle dig hvorfor så det bare engang i et program om folk som blev behandlet for depressioner med motion. Og så kan jeg kun tale for mig selv men har jeg haft en lang dag på arbejdet er det skønt at kunne slå hjernen fra når man er til træning. Og ja jeg har fået mere overskud til andre ting når jeg så er kommet hjem smiley

  • #4   8. maj 2011 Line: Jo bedre form du er i jo mere energi har du.

    Jeg er selv gået i gang med at tabe mig og dyrke motion og FUCK de første 2 uger var et helvede uden lige! Men bagefter så kan jeg bare mærke at jeg har mere energi. Jeg er hurtigere oppe af sofaen og tænker ikke over at der er langt til købmanden osv..
    Jeg gør bare tingene og kan mærke at jeg har mere energi!

    JEg løber ved 21.30-22.00 tiden om aften for da er der fred og ro.. smiley


  • #5   8. maj 2011 R.I.P. Minnie :
    Det lyder meget rigtig (: Men også hårdt..
    Jeg lider selv af en meget svær depression, så det ku være det kunne hjælpe.. men det er jo bare lige det der med at komme igang, når man ikke har nogle til at sparke en i røven, og når ens kæreste, spiser kage, slik og is lige foran næsen på dig..
    Pluds at det kun er mig der gør rent herhjemme, så kan slet ikke se hvornår jeg skulle have tid til motion. smiley


  • #6   8. maj 2011 Christina, kan desværre ikke gøre det så sent, da jeg bor ude midt på landet, og der er MEGET mørkt smiley


  • #7   8. maj 2011 Ja det kan jeg selvfølgelig godt se, men ´hvis du løbe kl 21 så er det nu stadig lyst smiley

  • #8   8. maj 2011 Christina : er desværre først hjemme klokken 22.30 :s

    Christin : Årh det ku være fedt, men det er der ikke ligefrem i en slikbutik smiley


  • #9   8. maj 2011 Det er vildt hårdt, men som de andre siger: Jo mere motion du dyrker, jo mere overskud får du til det.
    Jeg har også vild svært ved at finde tiden til motion, så det bliver bare til nogle løbeture (selvom jeg HADER at løbe).
    Jeg har fundet mig et begynder løbeprogram på nettet, og efter aftensmad, efter maden har lagt sig (og før min datter skal puttes kl.20.), kommer der snor på hunden og cykelhjelm på barnet, og så tager vi alle afsted. Det er en SUPER hyggelig måde at være sammen på, så se om du kan lokke kæresten med ud og løbe.

    Link til det program jeg følger:
    http://iform.dk/traeningsplanner/halvmaratonskolen-niveau-1

    Håber du kan bruge det.


  • #10   8. maj 2011 Jamen hvad tid skal du være på arbejde ?
    Hvad tid har du fri ?


  • #11   8. maj 2011 Min motion er kombineret med hundeluftningen, dvs til Agility hver søndag hvor jeg jo får løbet og så har jeg alm træning i løbet af ugen hvor jeg også får lavet en del temposkift, og så går jeg lange ture i skoven hver dag med hunden, det er min motion lige pt, inden hesten blev aflivet red jeg den 4 gange om ugen ved siden af.

  • #12   8. maj 2011 wilhelmina M : årh det lyder godt, vil helt sikkert kigge på det.
    Men tror desværre nok ikke at det bliver min kæreste der kommer med ud og løbe smiley hehe, tror mere på det er en hund, han gider ikke smiley


  • #13   9. maj 2011 Nej, det har du nok ret i Christina, jeg tænkte ikke at det kunne være en dårlig undskyldning for at lære være, hvis ens kæreste/veninde, ikke gider en dag. Men der er vel også fordele og ulemper ved det, for det kan lige så godt være motiverende. Det må man selv mærke efter.

  • #14   9. maj 2011 Motionscykel..... Løbebånd......Romaskine.... Det kan man have derhjemme.
    Ikke spise slikket i butikken.....
    Kun spise det halve af , hvad man plejer....
    Og så nogle lange ture med hunden...... :O)


  • #15   9. maj 2011 Line, får du medicin mod din depression? for det kan man godt blive usandsynligt træt af.

  • #16   9. maj 2011 Line
    Hvis du er så sent hjemme må du jo have tid morgen/formiddag og så er der de tre dage, hvor du ikke arbejder. En løbetur behøver ikke tage mere end en halv time, det kan de fleste få presset ind, det er bare én dårlig tv serie, man skal lade være med at se smiley

    Jeg får ikke selv løbet, men det er bestemt ikke tiden, der er problemet og jeg har også fuldtidsarbejde


  • #17   9. maj 2011 Jeg synes også, det kan være svært at finde tid med fuldtidsarbejde.
    Og det der med, at få mere energi af at træne, det har jeg aldrig oplevet (og har dyrket motion hele mit liv, også på elite plan).

    Det jeg gør er, at de dage jeg møder sent, der træner jeg hjemme, øvelser foran tv'et for ryg, mave, pilates og lignende også går jeg 3 kvarter til 1 time med hundene.

    Og ellers så løber jeg 3 gange om ugen, ligesom en af de andre nævner, så er jeg startet stille og roligt op. Jeg har så valgt, at tage mine hunde med på løbeturen, så vi er sammen om det.
    Med tiden skal jeg ned på to løbeture om ugen - grundet at jeg går til hundetræning 2 gange om ugen samt holdturnering ind imellem, så det kniber med tiden, men skal lige i form først.


  • #18   9. maj 2011 Ja jeg gør det ikke. Jeg har førhen trænet meget i fitness. Men min samvittighed efter jeg har fået fuldtidsarbejde er simpelthen ikke til det. Jeg er hjemmefra knapt 10 timer om dagen, så når jeg kommer hjem skal mine hunde ikke være alene igen. Hvis jeg skulle i fitness ville jeg nå hjem en time til halvanden og så afsted, så ville jeg komme træt hjem til nogle hunde igen i en time og så gå i seng. Det vil jeg simpelthen ikke byde dem, så det har jeg valgt fra.

    Jeg får tilgengæld en masse motion med mine hunde ved ture og træning med dem. Jeg prøver at løbe med den ene af mine hunde, og ellers lave lidt øvelser der hjemme. Savner træningen en gang i mellem. Men sådan er det bare smiley


Kommentér på:
Okay, nu må jeg spørge (:

Annonce