{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

Måske er jeg sippet {{forumTopicSubject}}

men hvordan er det folk udstiller sig selv inden på baboom?

Nu har jeg set flere unge trunte derinde og egentlig også herinde optræde delvist nøgne på div. "model" billeder. Hvor går grænsen?

Nu så jeg lige en debat på Babygalleri hvor denne profil bliver "diskuteret"

http://www.baboom.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=29418

Hvad skal det til for?

Jeg tror denne dame sælger kostumer eller ejer eller noget, men er det ikke rimlig grænseoverskridende at smide billeder af sig selv på nettet på denne måde?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Måske er jeg sippet
  • #1   5. maj 2011 Puhha. Jeg ville i hvert fald ALDRIG gøre det! :I
    Må vel være en der er meget glad for opmærksomhed? smiley

• #2   5. maj 2011 Jeg ville aldrig gøre det og synes et eller andet sted den slags hører til på sex forums og lign. Men har set billeder af nøgne kvinder hvor man ikke ser det mest intime hvor det fremstillet som kunst i mine øjne det har jeg intet imod. Men det der er bare latterligt og så er baggrunden grim osv. smiley

• blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 1.070
    #3   5. maj 2011 Jeg har aldrig forstået selve behovet for at udstille sig selv sådan, ikke bare på den pågældende side, men generelt. Det er heller ikke en egenskab jeg bryder om i virkeligheden, når det tangere at hige efter opmærksomhed, som jeg tror det bunder i...og så oven i købet når vedkommende prøver at censurere dem der giver den!

Men kunne hun da ikke finde en side hvor hendes børn og deres venner ikke lige kunne se det hele?!

Jeg ville i hvert få et føl på tværs hvis min mor lavede sådan et nummer...

• #4   5. maj 2011 Nu kan jeg ikke lige se de billeder der hører til profilen, men længere nede er der en anden der linker til andre profiler. Hold da op, der er ski ikke meget ved at blive kæreste med dem, alt er jo vist frem...
    Ej forstår virkelig heller ikke det behov - og nej du er slet ikke sippet

• #5   6. maj 2011 Altså det er jo, for det meste, meget flotte piger, men selvtilliden står nok ikke helt mål med det udvendige. Ellers burde man nok ikke hige efter at blive vallideret og få den slags opmærksomhed som i de her tilfælde.
    At stå næsten nøgen på en side som baboom skriger jo lidt----se mig, sig jeg er smuk.

• #6   6. maj 2011 Så er jeg heldigvis også zippet. Forstår så slet ikke at HA på Baboom sletter dem.

• #8   6. maj 2011 Er nu lidt ligelad, kigger heller aldrig på folks profiler..
    Folk kan da gøre som de vil..

• #10   6. maj 2011 Okay så det ikke bare mig.

Jeg har heller ikke nogen problemer med at folk tager billeder af sig selv, men hvorfor ikke lave nogle billeder med lidt mere smag?

Kommentér på:
Måske er jeg sippet

Annonce